וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הרכז טיילור באטל חתם לעונה אחת

9.8.2015 / 10:22

האדומים התלבטו לגבי הגארד האמריקאי (בן 26, 1.83 מטר) ולבסוף החליטו לצרפו לסגל. בקבוצה ישמרו עד סוף השבוע מקום למנויים ותיקים ולאחר מכן יפתחו את המכירה לכלל האוהדים

הפועל תל אביב ממשיכה בהשלמת הסגל לקראת עונת הכדורסל הבאה בליגת העל. הבוקר (ראשון), הקבוצה החתימה את הרכז טיילור באטל (בן 26, 1.83 מטר) לעונה אחת. האדומים התלבטו רבות לגבי השחקן ובסופו של דבר, הגעו עמו לסיכום במהלך השבוע שעבר והיום, כאמור, החתימו אותו על חוזה.

באטל (1.82, 26) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה סטייט משנת 2011 בה רשם 20.2 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בשולה הצרפתית, אך לאחר חצי עונה בלבד עבר לטלקום בון מגרמניה. בקיץ 2012 הרשים בליגת הקיץ במדי הקליפרס, אך לא זכה לחוזה וחתם בקאפו ד'אורלנדו מהליגה האיטלקית השנייה. אחרי עונה טובה הצטרף למונס הבלגית, כשבעונתו הראשונה קלע 15.8 נקודות, מסר 3.7 אסיסטים והוריד 3.1 ריבאונדים למשחק, מה שזיכה אותו כשחקן המצטיין של המאמנים. את העונה שלאחר מכן פתח מחוץ לפרקט לאחר ששבר את רגלו בקדם עונה, אך חזר בזמן ורשם 11.1 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

הסגל של עודד קטש במדים האדומים כולל נכון לעכשיו את הקפטן מתן נאור שהאריך את חוזהו לצידם של רביב לימונד ותמיר בלאט שממשיכים לעונה נוספת ולשחקני הרכש גיל אמיתי, רוברט רות'בארט, כריס אוונס ו-וולי ג'אדג'. האדומים עדיין נמצאים בעיצומם של שיחות מול יהונתן שולדבראנד וסוכנו על התרת חוזהו, כשבקבוצה מקווים למצוא פיתרון למצב עד לפתיחת האימונים. שולדבראנד עצמו הגיע להבנות עם מכבי אשדוד, אך בימים האחרונים חזרה גם עירוני נהריה לתמונה.

הפועל תל אביב ממשיכה במכירת המנויים לעונה הקרובה ועד לסוף השבוע יישמרו המקומות למנויים ותיקים. לאחר מכן, תיפתח המכירה לכלל האוהדים. הקפטן מתן נאור כתב לאוהדים באתר המועדון: "כולכם יודעים שעוד צפויים להפועל רגעים שירשמו בהיסטוריה של המועדון, ואני מאמין שחלקם יגיעו גם בעונה הקרובה. רגעים שאדומים אמיתיים לא יסלחו לעצמם אם יפספסו, כאשר ניתנה להם ההזדמנות. אל תפספסו הזדמנות להיות חלק מההיסטוריה".

הגארד האמריקאי טיילור באטל. GettyImages
מצטרף לאדומים. באטל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully