וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד קומאן קרע את גיד האכילס, אחיו יעמוד על הקווים במקומו

מקרה ביזארי במחזור פתיחת הפרמיירליג: ארווין קומאן יחליף את אחיו כמאמן סאות'המפטון במשחק החוץ מול ניוקאסל, לאחר שרונלד נפצע באימון הקבוצה. BBC: "לפחות זו הפציעה היחידה בסגל"

מאמן סאות'המפטון רונלד קומאן בבית החולים. חשבון הטוויטר של רונלד קומאן, אתר רשמי
קומאן בבית החולים/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של רונלד קומאן

סאות'המפטון, אחת הקבוצות המסקרנות בפרמיירליג בשנתיים האחרונות, תיפתח היום (ראשון) את עונת 2015/16 שלה בליגה עם משחק חוץ לא פשוט בכלל בסנט ג'יימס'ס פארק מול ניוקאסל. לצערם של הקדושים, הם יצטרכו להתמודד מול המגפאייז ללא המנג'ר המצוין שלהם, כוכב העבר ההולנדי רונלד קומאן. מי יחליף אותו על הקווים? לא אחר מאשר אחיו, ארווין.

בסיפור שנראה מתאים יותר לימיהם של השניים כשחקנים ולא כמאמן ועוזרו, רונלד ייאלץ להישאר בביתו בשל העובדה שהוא סובל מקרע בגיד האכילס ועבר ניתוח. ארווין, שגדול ממנו בשנה וחצי, ינהל את המשחק.

הפציעה אירעה לרונלד במהלך אימון בו נטל חלק לצד שחקניו ולמשחק ביום חמישי החולף מול ויטסה ארנהם במסגרת מוקדמות הליגה האירופית הוא הגיע, אך נעזר בקביים. ארווין אמר: "רונלד יודע שיש לו בעיות עם גיד האכילס כבר הרבה זמן". ב-BBC נכתב: "למזלה של סאות'המפטון, הפציעה של קומאן היא היחידה שמטרידה את הקבוצה לקראת המשחק".

ארווין הוסיף: "בשנה שעברה הפסדנו משחקים מיותרים מול סנדרלנד ולסטר, ששיחקו עם יותר אינטנסיביות מאיתנו. אנחנו חייבים להשתפר בנושא הזה העונה כי הציפיות מאיתנו גבוהות יותר לעומת העונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully