וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "צריכים להראות ממשחק למשחק קו עלייה"

9.8.2015 / 8:07

פורוורד נבחרת ישראל אופטימי לקראת משחק ההכנה השני ליורובאסקט, נגד אוקראינה (21:15, ספורט 5), שהובסה מול המקדונים: "יש אווירה מצוינת, אבל צריך לתרגם את זה לניצחונות"

אלישי כדיר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מוכנים לעוד משחק. כדיר/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תמשיך הערב (ראשון) במשחקי ההכנה שלה במקדוניה, כאשר תפגוש את נבחרת אוקראינה במשחק שינעל את טורניר ההכנה באוכריד (21:15, ספורט 5). אחרי התבוסה במשחק הראשון נגד מקדוניה 75:58, צפוי המאמן ארז אדלשטיין לחלק דקות משחק למספר שחקנים נוספים וביניהם בר טימור ורוברט רות'בארט, שמיעטו לשחק ולא ליצור עומס על שחקנים מסוימים, ששיחקו דקות משמעותיות כבר במשחק ההכנה הראשון.

"התחלנו יום חדש. היו כמה בעיות, אנחנו נבחרת יחסית חדשה, עשינו כל מיני שגיאות בהגנה ואנחנו צריכים להניע את הכדור הרבה יותר מהר, נצטרך לדעת לסגור את העבודה הרבה יותר טוב בהגנה", אמר אלישי כדיר, שקלע רק 2 נקודות במשחק הראשון, "צריך להמשיך לעבוד קשה ולהתחבר כקבוצה. זה הזמן לעשות את זה, אין ספק שצריך להשתפר ואנחנו נשתפר. אף אחד מהמשחקים בהכנה לא יהיה קל, אבל אנחנו צריכים להראות ממשחק למשחק מגמת השתפרות וקו עלייה, אוקראינה קבוצה טובה ובנויה טוב, אבל אם נמשיך להשתפר אז ננצח, יש אווירה מצויינת אבל צריך לתרגם את זה לניצחונות, בסופו של דבר זה מה שחשוב".

נבחרת אוקראינה, אותה תפגוש ישראל, זכורה מצוין מהמשחק השני ביורובאסקט 2013, אז הלמו השחקנים של מייק פראטלו בישראל 67:74 בדרך לאליפות חלומית שנגמרה במקום השישי ובכרטיס לאליפות העולם. אלא שאוקראינה שלפני שנתיים היא לא אותה נבחרת כמו זאת שתפגוש הנבחרת הישראלית היום, כשהכוכב הגדול שלה, פו ג'טר, לא מתייצב הפעם ואת מקומו תופס ג'רום רנדל, ששיחק בעברו בברק נתניה. אוקראינה פתחה אמש את משחקי ההכנה שלה לאליפות אירופה עם תבוסה קשה 81:51 למקדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully