וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח ממוקדמות מונטריאול, שחר פאר ממוקדמות טורונטו

הישראלי הבכיר הפסיד למדורג 73 בעולם ו-3 בטורניר, אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, 6:2, 3:6, 7:6 בתום משחק דרמטי שארך כשעתיים. הישראלית נכנעה בסיבוב המוקדמות הראשון למונה ברתל מגרמניה 6:3, 7:6. גלושקו עלתה

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
נתן פייט שלא הספיק. סלע/GettyImages

דודי סלע הודח הלילה (בין שבת לראשון) ממוקדמות טורניר המאסטרס 1,000 במונטריאול כבר בסיבוב הראשון. זאת לאחר הפסד דרמטי למדורג 73 בעולם ו-3 במוקדמות, האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב. סלע, המדורג 125 בעולם, ניצח במפגש היחיד שהשניים קיימו עד היום, בטורניר סנט פטרסבורג, שנערך ברוסיה לפני כארבע שנים, אולם הלילה, ידו של האוקראיני הייתה על העליונה בתום מפגש שנמשך שעתיים. דולגופולוב ניצח די בקלות את המערכה הראשונה עם 2:6, אולם סלע סירב לוותר וענה עם 3:6 משלו במערכה השנייה. במערכה המכרעת, השניים הגיעו לשובר שוויון ושם, דולגופולוב כבר העלה את הרמה ועם 2:7 לקח את המערכה ואת המשחק כולו. האוקראיני חבט לשישה אייסים במשחק מול שלושה של סלע, כאשר כל אחד מהשניים רושם חמש שגיאות כפולות.

גם שחר פאר סיימה הלילה את דרכה בקנדה, כאשר הפסידה בסיבוב המוקדמות הראשון של הרוג'רס קאפ של טורונטו 6:3, 7:6 (4) לגרמנייה מונה ברתל, המדורגת עשירית במוקדמות. ברתל חבטה צמד אייסים במשחק מול אפס של פאר, כאשר גם שבע שגיאות כפולות לא מונעות ממנה את הניצחון בסיומו של משחק צמוד, שארך כשעה ו-40 דקות. עוד בטורונטו, יוליה גלושקו דווקא הצליחה להעפיל לשלב המוקדמות השני לאחר שגברה על הסרבית אלכסנדרה קרוניץ' 5:7,1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully