וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה: ביילסה הדהים והתפטר מאימון מארסיי

"אל לוקו" הצדיק פעם נוספת את הכינוי שניתן לו, כאשר מיד בתום המשחק הראשון של העונה ומבלי ליידע את השחקנים, הוא אמר במסיבת העיתונאים: "אני חוזר לארגנטינה". יקבל את נבחרת מקסיקו?

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. AP
תמיד היה יוצא דופן. ביילסה/AP

הליגה הצרפתית פתחה את עונת 2015-16 בסוף השבוע בסערה, תרתי משמע. במשחק המרכזי של אתמול (שבת), אירחה מארסיי את קון הצנועה, שלא התרגשה מהאווירה בסטאד וולודרום והדהימה עם 0:1. זה הספיק למאמן הארגנטינאי הוותיק של מארסיי, מרסלו ביילסה ומיד בתום המשחק ולמרות שמדובר בסך הכול במחזור הראשון של העונה, הוא הודיע על התפטרותו מאימון הקבוצה.

ביילסה הדריך את מארסיי לאורך העונה שעברה ועזר לה להוביל את הליגה במשך חצי עונה, כאשר הידרדרות ביכולת בחצי השני משאירה את הקבוצה מדרום צרפת רק עם המקום הרביעי והכרטיס לליגה האירופית. אלא שאחרי ההפסד אתמול, "אל לוקו", שכשמו כן הוא, תמיד היה ידוע בהחלטות משוגעות וקפריזיות, כבר לא יהיה שם כדי להוביל את הקבוצה.

ביילסה, שבעברו אימן בין היתר את ניואלס אולד בויס, ולז, נבחרות ארגנטינה וצ'ילה ואת בילבאו, עבד ללא חוזה מאז סיום העונה שעברה והמגעים בינו לבין הקבוצה לגבי הארכת החוזה לעונה הנוכחית פוצצו לאחרונה. למרות זאת, איש לא ציפה לצעד דרסטי כל כך, אך מיד לאחר ההפסד, במסיבת העיתונאים ובעוד האוהדים עוזבים את האצטדיון והשחקנים, שלא ידעו דבר, נמצאים בחדר ההלבשה, המאמן בן ה-60 אמר: "כבר ביום רביעי לקחתי את ההחלטה הזו. סיימתי את עבודתי כאן ואני חוזר לארגנטינה".

השמועות כעת הן שביילסה עשוי לקחת את נבחרת מקסיקו, שפיטרה לאחרונה את המאמן מיגל הררה, שהכה כתב מיד לאחר הזכייה בגולד קאפ. במכתב ההתפטרות שלו הוסיף ביילסה: "ביום רביעי האחרון, זומנתי לפגישה ובה גיליתי שההנהלה שינתה פרטים בחוזה עליו התקיימו הדיונים, אחרי שכבר הגענו להסכמות. הקשבתי לכל מה שהיה להם לומר ואחרי אותה פגישה, החלטתי לעזוב את מארסיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully