וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהד הופשט על ידי חוליגנים ביציע בפולין, ושערים הזויים באנגליה

אוהד בפולין נותר עירום כביום היוולדו אחרי שמחנות האוהדים של שתי הקבוצות התקוטטו ביציע. וגם: מייוות'ר הוציא עיניים באינסטגרם, והליגה השלישית באנגליה ברגע שלא יישכח זמן רב

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

19:30: אוהד הופשט במהומה

את זה לא ראינו הרבה מאוד זמן: במהלך משחק בליגה הפולנית בין GKS קאטוביץ' לז'גלביה פרצה מהומה שכן מדובר בדרבי שהתקיים לראשונה מזה 23 שנים. שני מחנות האוהדים היו מעורבים בקטטה אלימה שכללה השלכת אבוקות לשדה המגרש, אבל מה שתפס את עיקר תשומת הלב היה כאשר אחד האוהדים של קאטוביץ' הופשט מבגדיו על ידי האוהדים היריבים ונותר עירום ביציע. בכל מקרה, שתי הקבוצות צפויות להיענש.

10:46: המחווה היפה של לוק שואו לאוהד מנצ'סטר יונייטד

לוק שואו אמנם נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בסכום עתק, אך למרות זאת הוא אינו נחשב לאחד מכוכבי הקבוצה. מעטים הם האוהדים שרכשו חולצה עם שמו של שואו בגבה. למרות זאת, אחד האוהדים אכן עשה זאת, כשבוע לפני שהחליף השחקן את הספרה שבגב חולצתו מ-3 ל-23. האוהד פנה בטוויטר למנצ'סטר יונייטד, וזכה להפתעה: הודעה מהשחקן עצמו, שביקש לדעת את כתובתו כדי לשלוח לו חולצה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

09:07: סיפור מטורף מאנגליה

סיפור מדהים מאנגליה: לפני מספר ימים פגשה צ'לסי את פיורנטינה למשחק ידידות, שבו גברה הוויולה של פאולו סוזה על הבלוז של ז'וזה מוריניו. במהלך המשחק, זוג אוהדי צ'לסי, כמו זוגות רבים אחרים, העלה סלפי לחשבון הטוויטר שלו. מה שהם לא ידעו, שהתמונה שהעלו יכולה לשנות את חייהם של משפחה אחת. לזלי, המתגוררת באנגליה, ראתה את התמונה ברשתות החברתיות ולא האמינה למראה עיניה: ברקע היא זיהתה את בנה, שנעדר כשנה לאחר שנעלמו עקבותיו בפורטוגל. "כשראיתי את התמונה, הלב שלי הפסיק לעבוד", אמרה האם. "הוא נראה בדיוק כמו בני ג'ון. אני מחפשת אותו כבר שנה שלמה". לזלי פנתה לצ'לסי ולאוהדים רבים, כדי שיעזרו לה למצוא את בנה הנעדר".

08:15: פלויד מייוות'ר שוב מתגרה בעוקביו

המתאגרף הגדול בדור הנוכחי, האמריקאי פלויד מייוות'ר שמחזיק במאזן מדהים של 0:48 ועתיד להילחם בספטמבר, נוהג להשוויץ אחת לכמה ימים בחשבון הבנק הנפוח שלו. הפעם העלה תמונה לחשבון האינסטגרם ובו הוא נראה אורז לקראת חופשה קצרה. הכסף יספיק לו?

08:06: הקעקוע החדש של קבנאגי

החלוץ פרננדו קבנאגי פרש, ובסטייל. השחקן שחזר לריבר פלייט לפני כשנה, זכה עם הקבוצה בגביע הליברטדורס ומיד לאחר מכן הודיע על פרישה. כעת הוא חושף קעקוע חדש - שבו הוא נראה מנשק את הגביע שבו חשק יותר מכל.

8:00: שער מדהים מהחצי מהליגה החובבנית בין אוקספורד סיטי לצ'למספורד סיטי

7:00: דונקאסטר וברי החליפו שערים מוזרים

שני שערים מוזרים נכבשו במסגרת המשחק בין דונקסטר לברי במסגרת הליג 1 באנגליה, הליגה השלישית בטיבה. זה התחיל כשדונקסטר כבשה שער בטעות בניסיון להחזיר כדור לשוער, אבל הכדור התעופף היישר לרשת (בבעיטה נהדרת). מאמן דונקסטר הורה לשחקניו להרשות לשחקני ברי להשוות, כשהכל קורה בתוספת הזמן, והקהל מקבל את שני השערים היחידם במשחק בצורה די תמוהה, אך מבדרת.

הגול הראשון

שער השוויון

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully