וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו נגד הצוות הרפואי שלו: "חייבים לדעת את החוקים"

הפיוזתרפיסטית אווה קרניירו עלתה לכר הדשא כדי לטפל בהזאר, וגרמה לכך שמנג'ר צ'לסי נותר עם שמונה שחקני שדה: "לא הייתי מרוצה מכך". על הכרטיס האדום של קורטואה: "שהפרשנים ידברו על זה"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
כרגיל, יש לו טענות. מוריניו/AP

לא כך רצתה צ'לסי לפתוח את עונת 2015/2016. האלופה הוליכה פעמיים מול סוונסי, אך הסתפקה ב-2:2 בלבד, כשהרגע המכונן במשחק הגיע בדקה ה-52, בדמות הכרטיס האדום של טיבו קורטואה שהעניק לברבורים פנדל, והותיר את הבלוז בעשרה שחקנים. "שהפרשנים ינתחו את הכרטיס האדום", אמר מוריניו בטיפוסיות בסיום, ו"סירב" להתייחס להחלטת השופט. "אני לא מוכן להגיב בנושא. זו הפעם הראשונה שאני יכול לשלוט בעצמי".

באופן די מפתיע, את מרבית הטענות שלו הפנה המנג'ר הפורטוגלי דווקא אל עבר הצוות הרפואי שלו. לקראת הסיום עלתה הפיזיותרפיסטית אווה קרניירו כדי לטפל באדן הזאר, ולפי חוקי הליגה, על הטיפול הרפואי להתצבע מחוץ הקווים, כך שצ'לסי נותרה בתשעה שחקנים בלבד. "לא הייתי מרוצה מהצוות הרפואי שלי", אמר מוריניו. "בין אם אתה איש צוות, רופא או מזכיר, אתה חייב להבין את חוקי המשחק. אתה חייב לדעת שיש לנו שחקן אחד פחות, ואם אתה עולה למגרש כדי לעזור לשחקן אחר, אתה חייב לוודא שהפציעה שלו רצינית. אני לא חושב שהפציעה של הזאר היתה רצינית. הוא היה עייף מאוד, אבל הצוות הרפואי שלי היה נאיבי והשאיר אותי עם שמונה שחקני שדה בלבד".

על המשחק עצמו אמר מוריניו: "שיחקנו טוב מאוד עד ההרחקה, במחצית הראשונה היינו איכותיים, ואחרי ההרחקה השחקנים נלחמו. אחרי ההרחקה והפנדל, הכל השתנה".

מנגד, מאמן סוונסי גארי מונק סיכם: "היינו מצוינים בכל תשעים הדקות. לבוא למקום כל כך קשה ולהגיע למצבים - זה בסדר גמור מבחינתנו".

הפיזיותרפיסטית של צ'לסי אווה קרניירו. GettyImages
על הכוונת של מוריניו. קרניירו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully