וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי ודסה סיכמו עקרונית במכבי תל אביב, הערכה: העסקה תושלם ביום ראשון

8.8.2015 / 21:44

על פי גורמים המעורבים בעסקה, קשר ומגן בית"ר ירושלים צפויים לעבור לשורות האלופה, שתשלם עבורם 1.5 מיליון יורו. השניים לא פתחו במשחק של בית"ר מול כפר סבא. עוד ניצחון לבאזל, שנותרה מושלמת בליגה

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם מגן בית"ר ירושלים, אלי דסה, וקשר הקבוצה, שלומי אזולאי, ישחקו החל ממחר (ראשון) במכבי תל אביב? על פי ההערכות של גורמים המעורבים בעסקה, התשובה לכך חיובית, לאחר ששני השחקנים סיכמו עקרונית את התנאים שלהם בשורותיה של האלופה, והעסקה עשויה להיחתם מחר. הסכום שמכבי תל אביב צפויה לשלם לבית"ר ירושלים הוא 1.5 מיליון יורו - מיליון על דסה וחצי מיליון על אזולאי. בית"ר דורשת לכלול בעסקה את החלוץ ברק בדש, שיעשה את הדרך ההפוכה, אך טרם ברור אם הוא ייכלל בעסקה.

כבר תקופה ארוכה שהמנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, מחזר אחר השניים ומנסה להשלים את העברתם, וכעת נראה שהוא סוף כל סוף השלים את המשימה. כזכור, ההולנדי לא חזר עם קבוצתו מצ'כיה לאחר הניצחון על ויקטוריה פלזן לאחר שהמריא לנהל משא ומתן עם חלוץ זר. האם בקרוב מכבי תל אביב תשלים רכישה של שלושה שחקנים רגע לפני המפגש מול באזל בפלייאוף של ליגת האלופות?

ג'ורדי קרויף ג'נרל מנג'ר מכבי תל אביב. קובי אליהו
חיזר אחר השניים. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

בינתיים, באזל ממשיכה להציג יכולת נפלאה בזירה המקומית. יריבת מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות ניצחה בחוץ 1:3 את לוצרן במסגרת המחזור הרביעי בליגה השוויצרית מצמד של בריל אמבולו הצעיר ושער נוסף של מתיאס דלגאדו, ורשמה ניצחון שישי (ארבעה בליגה) מתוך שישה משחקים העונה. שוער באזל, תומאש ואצליק, עצר פנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully