וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחקן הפנים ג'ואי דורסי הצטרף לרשימת המועמדים

8.8.2015 / 21:02

הצהובים סימנו את הפורוורד/סנטר (31, 2.06 מ') שעזר לאולימפיאקוס לזכות ביורוליג ב-2012. אשתקד העמיד ממוצעים של 2.7 נקודות ו-4 ריבאונדים ביוסטון, לפני שנשלח לדנבר ואז שוחרר

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ביצועיו של שחקן פנים שכן חתם, טרבור אמבקווה

מכבי תל אביב ממשיכה לבחון את שוק השחקנים לחיזוק הסגל. לוואלה ספורט נודע כי אחד המועמדים לעבות את הקו הקדמי הוא ג'ואי דורסי (31, 2.06 מ'). יש לציין כי לאחרונה ישנם לא מעט חילוקי דעות בתוך המועדון לגבי זהות השחקנים אשר יחזקו את הקבוצה - כך גם לגבי צירופו של זוראן ארצג, אשר על מועמדותו פורסם כאן.

דורסי, הבחירה ה-33 בדראפט 2008, מחזיק בניסיון אירופי שכן העביר את תחילת עונת 2011/12 בקאחה לבוראל, לפני ששוחרר ובילה את שארית אותה עונה באולימפיאקוס, לה עזר לזכות ביורוליג. לאחר מכן עבר לליגה הטורקית, בילה זמן מה גם בברצלונה, ובקיץ 2014 חזר ל-NBA כשחתם ביוסטון. ב-21 בינואר 2015 חווה את משחקו הטוב ביותר, עם 7 נקודות ו-12 ריבאונדים בהפסד לגולדן סטייט, וסיים את העונה עם ממוצעים של 2.7 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק, ב-12.4 דקות בממוצע. בקיץ הנוכחי נשלח לדנבר בטרייד שהביא ליוסטון את טיי לואסון, אך מספר ימים לאחר מכן שוחרר וכעת הוא שחקן חופשי.

בעמדת עוזר המאמן השני אחד המועמדים הוא רפי בוגטין, מאמן קבוצת הנערים של מכבי תל אביב, אולם גם כאן ישנם חילוקי דעות בהנהלה.

הבנייה העקומה של הסגל עוד תתנקם במכבי תל אביב

שחקן יוסטון רוקטס ג'ואי דורסי. AP
הרבה ניסיון. ג'ואי דורסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully