וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "לא מדובר בתירוצים, אבל הפועל תל אביב עדיין לא בכושר"

המאמן הספרדי לא התרגש יותר מדי מההפסד לבני יהודה בגביע הטוטו: "אנחנו עדיין בבנייה. כשכל השחקנים יגיעו, נהיה קבוצה טובה יותר". אלטמן: "מדובר במשחק אימון עבורנו". אבוקסיס: "כל הכבוד לשחקנים, אבל יש עוד הרבה דברים לשפר"

ברני ארדוב

שני מחזורים חלפו בגביע הטוטו, והפועל תל אביב מציינת שני הפסדים. אחרי ההפסד בדרבי התל אביבי הגדול, נכנעו הערב (שבת) האדומים גם בדרבי הקטן, כשהפסידו 2:0 לבני יהודה. אלמוג בוזגלו (44) ורז מאיר (80) כבשו, ואחרי תקופת הכנה לא פשוטה כלל, העולה החדשה מגלה סוף סוף קצת סימני חיים.

"הפועל תל אביב היא קבוצה בבנייה", אמר ססאר מנדיונדו. "נכון, הקבוצה עדיין לא בכושר טוב אבל זה יגיע. ברגע שכל השחקנים יגיעו והכול יתחבר, נהיה קבוצה טובה בהרבה, ולא מדובר בתירוצים".

"לוקח זמן להתחבר לקבוצה חדשה", הודה עומרי אלטמן. "כל אחד מגיע ממקום אחר. אני בטוח שבהמשך זה ייראה טוב יותר. מה חסר? זמן. יש לנו עוד שבועיים לליגה ואנחנו עובדים קשה כל יום. זה משחק אימון מבחינתנו, אנחנו רואים מה טוב ומה לא. כיף גדול לשחק בהפועל תל אביב".

"תמיד כיף לנצח", אמר יוסי אבוקסיס. "אמנם השגנו את מה שרצינו, אבל יש הרבה דברים לשפר. השחקנים הקריבו וכל הכבוד להם. יש לנו אפשרות להחתים שלושה זרים, ואם נצליח להביא שלושה ברמה טובה, זה יעזור לנו מאוד מקצועית, וגם לשחקנים הצעירים וחסרי הניסיון. ישנו מאמץ לגייס כספים למועדון, ואני מקווה שזה יצליח".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
מרוצה. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully