וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: כריס רייט חתם לעונה

8.8.2015 / 21:55

הפורוורד האמריקאי (2.03, 26), שעל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, מצטרף לקבוצה של דרוקר ("הוא בא עם הרבה רצון ורעב להצליח"). צפו בביצועיו של מי שרשם 32 משחקים ב-NBA

אימג'בנק GettyImages

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי כריס רייט, ששיחק בעונה שעברה במדי טורוב זגורלזץ מהליגה הפולנית, ועל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה ספורט מוקדם יותר. לרייט יש 32 משחקים ב-NBA במדי גולדן סטייט ומילווקי, והוא נחשב לשחקן בעל פוטנציאל גבוה מאוד. מדובר בזר השני של הקבוצה לצידו של מארק ליונס.

"אנחנו שמחים לצרף לקבוצה את כריס רייט", אמר שרון דרוקר. "אנחנו בטוחים שהוא עזור לנו במשימות והיעדים של השנה. משיחות עם כריס אני יודע שהוא בא עם הרבה רצון, מוטיבציה ורעב להצליח. זה סוג השחקנים שאנחנו מחפשים ורוצים אצלנו במכבי ראשון לציון".

רייט (2.03, 26) הוא בוגר מכללת דייטון משנת 2011, כשבשנה שלפני כן זכה על המכללה בטורניר ה-NIT ונבחר לחמישייה הראשונה של האטלנטיק 10. אחרי שלא נבחר בדרפאט חתם במיין מליגת הפיתוח, הרשים מאוד וקיבל חוזה בגולדן סטייט, בה אפילו זכה לפתוח במשחק אחד בחמישייה ולרשום 25 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. ב-24 משחקים בגולדן סטייטי רשם 2.0 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן העביר בליגת הפיתוח לאחר שלא השיג חוזה ב-NBA. בעונת 2013-14 המשיך השחקן במיין מליגת הפיתוח, אך זכה לשני חוזים בני 10 ימים במילווקי ורשם 6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. העונה שוחרר מהבאקס והגיע לפולין, רשם במדי טורוב 7.5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק בליגה ו-8.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

הסגל של שרון דרוקר בראשון לציון כולל נכון לעכשיו את מארק ליונס שהגיע מעירוני נהריה, לצד שישה ישראלים טובים. ניצן חנוכי, שון דאוסן וטוני יאנגר ממשיכים לעונה נוספת במדים הכתומים, כשאליהם הצטרפו אבי בן שימול ממכבי אשדוד, גולן גוט מהפועל תל אביב ועידן זלמנסון מבני הרצליה. הכתומים ישחקו השנה גם ביורופקאפ שם הוגרלו לבית אחד עם בי סי קאלב טאלין האסטונית, אנייסי קרסניורסק הרוסית ואקדמיק סופיה מבולגריה.

עדכון ראשון: 19:08

שחקן מכללת דייטון כריס רייט. GettyImages
רקורד מכובד. כריס רייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully