וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מונס דאבור עם שער ושני בישולים, ניצחון לגיא לוזון

חלוץ גראסהופרס סיפק שני אסיסטים קסומים והוסיף גם פנדל כשקבוצתו מחצה 1:6 את לוגאנו. מאמן צ'רלטון פתח עונה בליגת המשנה עם 0:2 על ק.פ.ר, הופעות בכורה לדמארי וגדיר, תיקו לקהת, הפסד למרציאנו

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
משחק הפרידה. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור ממשיך בכושר המסחרר שלו והערב (שבת) בישל שני שערים כבר במחצית הראשונה והוסיף שער מפנדל, כאשר גראסהופרס מחצה 1:6 את לוגאנו. החלוץ הישראלי הכין כבר אחרי 27 שניות לצרפתי יוריק ראבה את הראשון, כאשר מסר לו עם החלק החיצון של הרגל, בין שני שחקנים. בדקה ה-41 מצא דאבור בכדור עומק חכם את קאיו שהקפיץ את השני, ושאני טרשאי נעץ את השלישי בדקה ה-45. בדקה ה-48 דאבור חטף כדור מהגנת לוגאנו, סחט פנדל ודייק כדי לחגוג את השלישי שלו העונה, בנוסף לארבעה בישולים. טרשאי השלים צמד בדקה ה-67 ומרקו באשיץ' חתם בתוספת הזמן.

לאחר ההצגה: מונס דאבור סיכם את תנאיו בפאלרמו האיטלקית

מאמן צ'רלטון, גיא לוזון. GettyImages
חשוב להמשך הדרך. גיא לוזון/GettyImages

* אחרי הספתח המוצלח של בירם כיאל ותומר חמד עם ברייטון, גם גיא לוזון החל ברגל ימין את העונה בליגת המשנה באנגליה, כשקבוצתו צ'רלטון ניצחה הערב 0:2 את היורדת ק.פ.ר. המאמן הישראלי סייע לקבוצה הלונדונית להימלט ממאבקי התחתית כאשר הגיע וסיים איתה במקום ה-12, כשהפעם מקווים כולם בוואלי למקום בחלק העליון של הטבלה. ההתחלה הייתה מצוינת, כשהסקוטי טוני וואט כבש בדקה ה-52 ובישל למורגן פוקס בדקה ה-72.

* עומר דמארי ערך את הופעת הבכורה שלו במדי רד בול זלצבורג, כשפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-62 במשחק החוץ מול אדמירה ואקר שהסתיים ב-2:2. אלופת אוסטריה, שהודחה השבוע מליגת האלופות, השיגה נקודה ראשונה במחזור השלישי, בפתיחת עונה איומה מבחינתה.

* רועי קהת נכנס כמחליף בדקה ה-72 וסייע לאוסטריה וינה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ נגד גרודיג. אלכס גרונוולד צימק בדקה ה-64, לוקאס רוטפולר הורחק בחלוף תשע דקות, אבל אוסטריה וינה הצליחה בכל זאת להשוות את התוצאה הודות לשער עצמי של הארי פיכלר בדקה ה-80, אחרי כדור קרן שהגביה קהת.

* מוחמד גדיר ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי לוקרן, כשנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ב-0:0 מול קורטרייק במחזור השלישי בליגה הבלגית. החלוץ הישראלי, ששיחק בליגה במדי בוורן לפני שלוש עונות, יכול היה להכריע את המשחק בדקה ה-76, אבל נגח החוצה. המארחת שיחקה החל מהדקה ה-30 ב-10 שחקנים, לפיליפ סטרזינסקי מלוקרן הספיקו ארבע דקות על המגרש כדי לספוג שני צהובים ולהיות מורחק בדקה ה-87.

* הפסד שלישי העונה למוסקרון במחזור השלישי. הקבוצה שבשורותיה משחק אופיר מרציאנו ספגה 3:1 ממכלן, שוער נבחרת ישראל כבר הוציא שבעה שערים מהרשת בשלושת המשחקים האחרונים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully