וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: וולפסבורג, שאלקה ולברקוזן טיילו, הופנהיים הודחה

מחזיקת הגביע הביסה 1:4 את שטוטגרטר קיקרס מהליגה השלישית, כשהרכש מקס קרוזה כבש אחד ובישל עוד שניים. שאלקה הביסה 0:5 את דואיסבורג, מינכן 1860 הפתיעה עם 0:2 על הופנהיים

מקס קרוזה שחקן וולפסבורג חוגג. GettyImages
בסך הכול סיבוב ראשון בגביע, אבל שער הבכורה ריגש אותו. מקס קרוזה/GettyImages

שבוע לפני פתיחת הבונדסליגה, קבוצות הליגה הבכירה קיבלו היום (שבת) הזדמנות לאפס כוונות במשחקי הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני, בו פגשו יריבות נחותות.

הפתעה אחת גדולה הייתה במינכן, שם מינכן 1860 מהליגה השנייה ניצחה 0:2 את הופנהיים והדיחה אותו מהגביע. דיילון קלאסן הדרום אפריקאי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-51, כשהמחליף הסלובני פייסל מוליץ' (2.03 מ') סגר עניין בתוספת הזמן.

מחזיקת הגביע וולפסבורג, שפתחה את העונה עם זכייה בסופרקאפ על חשבון באיירן מינכן בשבת שעברה, טיילה ל-1:4 על שטוטגרטר קיקרס מהליגה השלישית. חלוץ הרכש מקס קרוזה חגג שער בכורה רשמי בדקה הרביעית אחרי הכנה של קווין דה בראונה, ולאחר מכן עבר לתפקיד המבשל עם אסיסטים לבאס דוסט (45) ולדה בראונה (47). הלורד ניקלאס בנדטנר נכנס כמחליף והשלים (86).

פרנקו די סנטו שחקן שאלקה. GettyImages
גם הוא כבש בבכורה. פרנקו די סנטו/GettyImages

שאלקה לא התקשתה להביס 0:5 את דויאסבורג, שפתחה את העונה בליגת המשנה עם שני הפסדים ושיחקה כמעט שעה ב-10 שחקנים (ברנימיר באיץ' הורחק, 31). קלאס יאן הונטלאר הקפטן הבקיע בדקה השלישית ואז פינה את הבמה לשחקני הרכש. הבלם מתיאה נסטאסיץ' כבש בדקה ה-39 מבישול של יוהאנס גייס, שהבקיע בעצמו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. פרנקו די סנטו, שהגיע מוורדר ברמן והחטיא פנדל אחרי ההרחקה של באיץ', תיקן עם שער בכורה בדקה ה-62. לאון גורצקה השלים (85).

עוד אחד שחגג בבכורה שלו הוא אנתוני מודסט, שהצטרף לקלן מהופנהיים והפציץ שלושער (1, 27 בפנדל ו-78) ב-0:4 על מפן מהליגה הרביעית. הסקורר הצרפתי הפך לכובש השלושער הראשון של קלן בגביע זה 11 שנה, מאז לוקאס פודולסקי הצעיר.

באייר לברקוזן עלתה לסיבוב השני עם 0:3 במגרשה של ספורטפרוינדה לוטה מהליגה הרביעית. שטפן קיסלינג (15) ופנדלים של הקאן צ'לאנוילו (55) ולאקס בנדר (77) סללו את הדרך הלאה.

משחקים נוספים:

וורצבורגר קיקרס - ורדר ברמן 2:0 (אחרי הארכה)
ברמר SV - איינטרכט פרנקפורט 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully