וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "דה חאה השחקן הכי טוב שלנו, לא נשחררו בקלות"

דויד דה חאה לא היה בסגל מנצ'סטר יונייטד ב-0:1 על טוטנהאם, המאמן ואן חאל ממשיך לשלוח מסרים לשוער ולריאל מדריד. על רומרו: "היה טוב בהצלות, לא בהנעת כדור"

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

פרשת דויד דה חאה מסרבת להיגמר. "אס" הספרדי דיווח היום (שבת) ששוער מנצ'סטר יונייטד מאס ברמיזות הפומביות של ואן חאל בנוגע לספרדי, וינסה להשתחרר מהקבוצה. היום דה חאה ישב ביציע לצד ויקטור ואלדס ולא שותף במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, בו ניצחה יונייטד 0:1 את טוטנהאם.

דויד דה חאה, אדנן ינוזאי, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מי מהם יישאר? דה חאה וינוזאי/רויטרס

לואי ואן חאל אמר בסיום המשחק ש"אני לא יודע מתי ייפתר העניין, כי אני לא החלק הכי חשוב. יש את השחקן, ויש את הקבוצה שרוצה לקנות אותו. הוא השחקן הכי טוב שלנו בשלוש השנים האחרונות על פי האוהדים שלנו, ולא נשחרר אותו בקלות. אנחנו צריכים להשקיע כסף בשחקנים שאנחנו רוצים לקנות".

כזכור, אתמול האשים ואן חאל את ריאל מדריד על כך שהיא מנסה לקנות את השוער בזול. "מנצ'סטר יונייטד תמיד צריכה לשלם הרבה, ומה ריאל מדריד הציעה? אנחנו מבקשים כסף, והם צריכים לשלם אותו. בשנים האחרונות יונייטד קנתה שחקנים בהרבה כסף, ולא קיבלה הרבה על השחקנים שלה".

ואן חאל גם טען שהוא מאס בחוקי חלון ההעברות, שממשיכים אחרי פתיחת העונה ומפריעים להתנהלות: "אני הקורבן, השחקנים קורבנות, הקבוצה היא קורבן". המאמן הסביר שהוא הותיר את דה חאה מחוץ לסגל כי הוא לא מרוכז: "זה לא הדה חאה של השנה שעברה. הוא מנסה, הוא עושה את המיטב, אבל הוא במצב קשה. אני רוצה שחקנים שיוכלו להיות מרוכזים לגמרי במשחק".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם 0:1

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל, מייקל קאריק, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מרוצה, סוג של. ואן חאל/רויטרס

על הניצחון על טוטנהאם אמר ואן חאל: "זה תמיד קשה". מתאו דרמיאן, מורגן שניידרלין, ממפיס דפאיי והשוער סרחיו רומרו ערכו בכורה, כשגם בסטיאן שווינשטייגר נכנס. "זו הפעם הראשנה שלהם באולד טראפורד", אמר ואן חאל, "אבל אהבתי את ההופעה שלהם, במיוחד של דרמיאן. שיחקנו טוב, אבל אחרי מה שקרה בעונה שעברה, כשהתחלנו רע עם תוצאות לא טובות בבית, מה שהיה חשוב זה בעיקר שלוש הנקודות. עלינו על המגרש, ועשינו את זה".

על רומרו אמר ואן חאל: "הוא שמר על שער נקי. אני חושב שהוא היה מצוין מבחינת הצלות, אבל לא מבחינת הנעת כדור , שזה די הגיוני, כי הוא איתנו רק שבוע".

שחקן יונייטד נוסף שישב ביציע הוא אדנאן ינוזאי, סנדרלנד המועמדת הבכירה לשאול אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully