וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארונו של נהג המרוצים האגדי הוצא מהקבר לצורך בדיקת אבהות

שני גברים ארגנטינאים הגישו תביעה לבדיקת אבהות וגופתו של הנהג חואן מנואל פאנחיו, שזכה בחמש אליפויות פורמולה 1 בשנות ה-50', תיבחן על ידי רופאים לאחר ששופט פסק בעניין

גופתו של נהג המרוצים הארגנטינאי המנוח חואן מנואל פאנחיו יוצאת מהקבר לצורך בדיקת אבהות. רויטרס
ארונו של פאנחיו מוצא מחלקת הקבר/רויטרס

מקרה מוזר מרתק את ארגנטינה בימים אלה. נהג המרוצים הארגנטינאי האגדי, חואן מנואל פאנחיו, הלך לעולמו לפני קצת יותר מ-20 שנה, ביולי 1995. מאז, האיש שזכה בשנות ה-50 בחמש אליפויות של הפורמולה 1 (ארבע מהן ברציפות בין 1954 ל-1957), שיא שרק מיכאל שומאכר הצליח לשבור בחלוף עשרות שנים, נותר קבור באחוזת המשפחה, שהפכה לאחר מותו למוזיאון לכבודו.

אלא שפסיקה של שופט ממאר דל פלטה הכריעה לפני כמה ימים את המאבק המשפטי שהתנהל בעניין וכעת, ארון המתים המכוסה בדגל ארגנטינה ובו טמון פאנחיו, הוצא מחלקת הקבר המפוארת לה זכה אגדת העבר והועבר לטיפולם של רופאים מקומיים לצורך בדיקת אבהות אותה דרשו שני גברים שונים.

חואן מנואל פאנחיו נהג מרוצים ארגנטינאי ב-1991. AP
היו לו ילדים? פאנחיו ב-1991/AP

פאנחיו מעולם לא התחתן, אולם על פי הביוגרפים שלו, הוא קיים מערכת יחסים בת כשני עשורים עם אישה ארגנטינאית וכעת, בנה של אותה אישה, אדם בשם אוסקר אספינוסה, טוען כי הוא בנו של נהג העבר. אספינוסה אמר כי הוא היה נוכח באירוע בו אימו חתמה בפני נוטריון על מסמך שמודה כי פאנחיו הוא אביו. למעשה, אספינוסה, שהיה לתקופה קצרה בעברו נהג מרוצים בעצמו (גנים משפחתיים?) בפורמולה 3, אף נודע בזמנו בכינוי "קאנצ'ו" פאנחיו.

האדם השני שהגיש תביעה לבדיקת אבהות הוא רובן ואסקס והוא אמר: "אין לי שום עניין כספי פה. אני רק רוצה שיכירו בי עם שם המשפחה פאנחיו". בארגנטינה, שם התמונות מרגע הוצאת ארון הקבורה התפשטו במהרה, ציינו את הדימיון הרב בפנים בין פאנחיו לבין ואסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully