וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אנחנו רוצים את מסי? כן. אפשר להביא אותו? לא"

צ'לסי פותחת את מסע ההגנה על האליפות ו"המיוחד" יורה כהרגלו: "מסי יעזוב את בארסה רק אחרי שיפרוש. באיירן, ריאל ובארסה הן היחידות שאי אפשר להכריח אותן למכור שחקנים"

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

ז'וזה מוריניו, אחד המנג'רים הגדולים בכדורגל העולמי בעשור האחרון, חתם אמש (שישי) על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות בצ'לסי. רגע לפני שהוא והבלוז מסתערים על עוד אליפות בפרמיירליג, הפורטוגלי העניק ראיון לג'רמי ווילסון מה"טלגרף" הלונדוני וכהרגלו, לא היסס לומר את כל אשר על ליבו.

"יש כרגע רק שלושה מועדונים ברחבי העולם שיש להם את הכוח לומר 'אנחנו לא מוכרים את השחקן הזה' לגבי שחקן כלשהו. המועדונים האלה הם ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן. האם יש קבוצות באנגליה שמעוניינות בתומאס מולר? בוודאי שכן. האם אנחנו, בליגה האנגלית יכולים להביא את תומאס מולר מבאיירן? אני לא חושב", אמר "המיוחד", שמיד עבר לדבר על ליאו מסי, לגביו היו שמועות על מעבר אפשרי לצ'לסי או מנצ'סטר סיטי.

"האם מישהו רוצה להביא את מסי מברצלונה? מן הסתם. האם אנחנו יכולים? לא. שלושת המועדונים המדוברים הם מועדונים גדולים, עם היסטוריה ארוכה, כוח ויציבות כלכלית והכנסות מדהימות. הם מוכרים רק כשהם רוצים למכור. כשחקן עוזב את אחד המועדונים האלה, זה קורה רק בגלל שהמועדון החליט שהוא יכול לעזוב. ככה אני מרגיש. אני מדבר על ההעברות שמשגעות את העולם, ההעברות הגדולות. מתי מסי יעזוב את ברצלונה? רק כשהוא יסיים את הקריירה שלו".

ז'וזה מוריניו עם ליאונל מסי 2011. AP
לא ישתפו פעולה בקרוב כנראה. מוריניו ומסי/AP

על פי מוריניו, הסיכוי היחיד של קבוצות שנמצאות מחוץ למעגל שלוש הגדולות הזה, למשל קבוצות הפרמיירליג, להשיג כישרונות הוא או לזהות אותם מספיק מוקדם או לנצל סיטואציה בה אחד מהכוכבים של ברצלונה, ריאל או באיירן לא מרוצה בשל מיעוט בדקות המשחק: "השיטה היא להביא שחקנים כמו אגוארו כשסיטי קנתה אותו או הזאר כשצ'לסי קנתה אותו או לחלופין, לקוות שהמזל יהיה לצדך ושחקן כמו אלכסיס לא ישחק בברצלונה. גם ססק פברגאס היה במצב דומה ולא קיבל דקות בבארסה באופן קבוע. יש רגעים כאלה, בהם הכוכבים הגדולים האלה כבר ממש רוצים לעזוב את המועדון שלהם ואז הם קצת מכריחים את אותו מועדון למכור אותם".

על העובדה שכמעט לא ביצע שינויים בסגל שזכה בתואר אשתקד אמר מוריניו: "זה מסוכן, אין ספק. תמיד אומרים שמי שלא מתקדם, הולך אחורה. אבל אותם אנשים עדיין יכולים ללכת קדימה. לא צריך לקנות עשרה שחקנים כדי להיות קבוצה טובה יותר. צ'לסי שמחה מאוד להיות במקום בו היא נמצאת". מוריניו גם פתח חזית עם מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס, שהתלונן שהאלופה מנסה לקחת ממנו בכוח את הכישרון הצעיר ג'ון סטונס. הפורטוגלי רק ענה: "יש אנשים בכדורגל שאם היו יכולים, היו מקיימים כל יום מסיבת עיתונאים". לסיום, אמר מוריניו: "יש חמש מועמדות לזכות באליפות העונה. אחת מהן זו ארסנל. אם אתה מפסיד 12 שנים, בסוף תנצח מתישהו. אבל אני בטוח בקבוצה שלי. תמיד בטוח בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully