וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "צריך לסבול בדרך לאלופות". אלנני: "רגיל לשחק בפלסטין הכבושה"

מכבי תל אביב עדיין מנסה לעכל את ההגרלה, שסידרה לה מפגש שלישי תוך שנתיים עם פ.צ. באזל. הקפטן משוכנע: "אני בטוח שנבוא עם ביטחון ואומץ במטרה לעבור. אני מאמין בקבוצה שלנו". הקשר המצרי של באזל מחמם את האווירה

צילום ועריכה: קובי אליהו

האלופה הישראלית מכבי תל אביב עוד לא הספיקה להתאושש מהאופוריה שאחרי הניצחון הענק 0:2 בצ'כיה מול ויקטוריה פלזן וכבר נחתה עליה אתמול (שישי) הגרלת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות שסידרה לה מפגש שלישי תוך שנתיים עם אלופת שוויץ, פ.צ. באזל.

על הנייר, השוויצרים, שבעונת 2013/14 הדיחו את הצהובים פעמיים, עם 3:4 בסיכום שני המשחקים בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ואז גם עם 0:3 בסיכום שני המשחקים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, נראים הרבה יותר חזקים מהאלופה הישראלית, אולם במכבי תל אביב מתכוננים לאתגר בידיעה שגם אם יודחו, יגיעו לפחות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

כוכב הקבוצה וכובש צמד שערי העלייה ביום רביעי, ערן זהבי, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זו הגרלה קשה, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו. אפשר לעשות את זה. על מנת להעפיל לליגת האלופות, צריכים לעבור קשיים ולסבול בדרך. אני כבר מחכה למשחק הראשון ובטוח שנבוא עם ביטחון ואומץ במטרה לעבור".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
ממש לא מתכוון לוותר. זהבי/ברני ארדוב

עוד לפני המשחק הראשון מול באזל, שייערך ב-19 באוגוסט, יום רביעי, באצטדיון סט. יקוב בשוויץ, הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' תקיים צמד משחקים. הראשון יהיה במסגרת גביע הטוטו, אשר גם בו היא זכתה בעונה שעברה, ביום שני הקרוב (20:50) תפגוש מכבי תל אביב את מכבי פתח תקוה ואילו ביום שבת הבא נגד עירוני קרית שמונה במסגרת "אלוף האלופים".

בבאזל, המצרי מוחמד אלנני שכבר ביקר בישראל בעימותים הקודמים מול מכבי תל אביב, אמר בראיון: "כבר התרגלתי לשחק בשטחים של פלסטין הכבושה. אני שמח מאוד לפגוש פלסטינים שמעודדים אותי ומבקשים ממני לשמח אותם. יש לנו משימה ואנחנו רוצים לנצח ולהעפיל לליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן פ.צ. באזל מוחמד אלנני. ברני ארדוב
כבר מכיר את המקום. מוחמד אלנני בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully