וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "אנחנו משתפרים קבוצתית ומשחקים באופן קומפקטי"

מאמן פריס סן ז'רמן חגג את הניצחון במחזור הפתיחה, שהיה העשירי ברציפות בליגה עבור האלופה וקירב אותו לשיא שהוא עצמו קבע עם בורדו ב-2009: "זה משחק שיהווה לקח טוב לעתיד עבורנו"

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. AP
פתיחה לא פשוטה, אבל מוצלחת. בלאן/AP

הליגה הצרפתית נפתחה אמש (שישי) בקול תרועה רמה כאשר האלופה המכהנת, פריס סן ז'רמן, עדיין בלי הרכש החדש והנוצץ אנחל די מריה, גברה 0:1 בחוץ על ליל. הפריזאים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-28 אחרי הרחקתו בצהוב שני של אדריאן רביו ונאלצו להסתדר גם ללא זלאטן איבריהמוביץ' הפצוע, אולם הם השיגו את שלוש הנקודות כאשר לוקאס מורה עקף את וינסנט אניימה וגלגל לרשת החשופה בדקה ה-57 בסיומו של מהלך קבוצתי יפהפה.

זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2010 בה פריס סן ז'רמן מנצחת את משחק פתיחת העונה. זה גם היה ניצחון הליגה העשירי ברציפות של הקבוצה, שיא חדש עבור פריס סן ז'רמן. את שיא הליגה הצרפתית אגב, מחזיקה בורדו שב-2009 השיגה 14 ניצחונות רצופים. המאמן שלה אז? לורן בלאן.

בלאן סיכם את הניצחון: "הגיע לנו להשיג את שלוש הנקודות, למרות שרוב המשחק היינו עם עשרה שחקנים. היו לנו יותר מצבים מאשר ליריבה וזה משחק שיהווה לקח טוב לעתיד עבורנו. אנחנו משתפרים קבוצתית ומשחקים באופן קומפקטי, מה שמאפשר לנו להחזיר את הכדור לשליטתנו בצורה מהירה ולצאת קדימה, תוך ניצול היכולות הטכניות של השחקנים שלנו, כמו שראינו בגול של לוקאס מורה. זה היה ערב מוצלח בסך הכל".

מנגד, הרב רנאר, מאמן ליל המאוכזב, אמר: "כשאתה נותן יותר מדי כבוד ליריב שלך ואתר חסר ביטחון, אי אפשר להשיג תוצאה טובה. אין לנו תירוצים. הם היו עם שחקן פחות ולא הצלחנו ללחוץ עליהם. לא יכול שנחמיץ ככה מול יריבה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully