וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: תוצאה מדהימה למייקל פלפס ב-200 פרפר באליפות ארה"ב

השחיין הוותיק, שעובד בימים אלה על הקאמבק לקראת אולימפיאדת ריו, עצר את השעונים על 1:52.94, תוצאת השנה בעולם והזמן הטוב ביותר שלו מאז קבע את שיא העולם לפני שש שנים. מאמנו: "אחד המשחים הטובים בחייו". צפו

AP

במהלך השבוע החולף ציינו בברזיל וברחבי העולם כולו שנה אחת בדיוק עד תחילת המשחקים האולימפיים בריו. כנראה שאחד מגדולי הספורטאים האולימפיים בכל הזמנים, מייקל פלפס, שם לב לחגיגות הללו והבין שהגיע הזמן להעלות הילוך.

הלילה (בין שישי לשבת), התייצב אגדת הבריכה, האיש עם 18 מדליות הזהב האולימפיות, לאליפות ארצות הברית בשחייה, הנערכת בסן אנטוניו, ופשוט קרע את המים.

פלפס ניצח במשחה ל-200 מטרים פרפר עם זמן אדיר של 1:52.94 דקה. מדובר אומנם בזמן שרחוק כמעט שנייה וחצי משיא העולם אותו קבע פלפס ב-2009, עם חליפות השחייה המיוחדות שכבר יצאו משימוש, אולם זו גם תוצאת השנה בעולם וגם התוצאה האישית הטובה ביותר של האמריקאי הוותיק מאז אותו שיא עולם אותו השיג ברומא לפני שש שנים.

השחיין התקשה להסתיר את התלהבותו וכאשר ראה את הזמן על הלוח, חבט בעוצמה במים והחל לצעוק. "השנה הקרובה הולכת להיות כיף גדול", אמר פלפס בתום המשחה. הזמן של פלפס, לצורך העניין, היה מספיק לו כדי לנצח את אליפות העולם בשחייה, הנערכת במקביל בימים אלה, בה זכה בזהב לאסלו צ'ה ההונגרי עם 1:53.48. הזמן הזה גם היה מספיק לו כדי לזכות באולימפיאדת לונדון, שם הפסיד בגמר לצ'אד לה קלו הדרום אפריקאי, שרשם אז 1:52.96. או בקיצור, מייקל פלפס מסתער מחדש.

פלפס נותר מחוץ לנבחרת האמריקאית לאליפות העולם לאחר שנעצר בפעם השנייה על נהיגה בשכרות, ספג עונש השעייה ואיבד את מקומו. במקום, הוא הגיע לסן אנטוניו ועל פי מאמנו הנהדר בוב באומן: "שחה את אחד המשחים הטובים בחייו".

מייקל פלפס שחיין אמריקאי חוגג. AP
תמונה שאומרת הכל. פלפס חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully