וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "ידענו את הבעיה המקצועית כבר באימונים"

8.8.2015 / 7:25

מאמן נבחרת ישראל לא הסתיר את האכזבה אחרי התבוסה במשחק ההכנה הראשון נגד מקדוניה: "יש לנו המון ליקויים הגנתיים והתקפיים". שון דאוסן, שקלע תשע נקודות: "אומנם לא ניצחנו, אבל זה לא אומר כלום"

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה, איגוד הכדורסל
חייבים להשתפר במהרה. כספי/איגוד הכדורסל, איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה

נבחרת ישראל פתחה אתמול (שישי) ברגל שמאל את הכנותיה לאליפות אירופה בכדורסל לאחר שהובסה במשחק האימון הראשון שלה 75:58 בידי נבחרת מקדוניה, בפתיחת טורניר אוכריד. החבורה של ארז אדלשטיין רדפה אחרי מארחת הטורניר החל משלהי הרבע השני ועל אף נסיונות קאמבק ברבע האחרון, לא הצליחה להפוך את התוצאה, כאשר בדקות האחרונות מגדילים המקדונים את ההפרש בצורה ניכרת.

בנבחרת היו מאוכזבים מלא מעט אספקטים במשחק, אך יודעים שמדובר במשחק אימון ראשון ומכאן ניתן יהיה רק להשתפר. "זה משחק הכנה ראשון שהראה שני דברים, שיש לנו המון ליקויים הגנתיים והתקפיים ושיש לנו עוד הרבה עבודה. זאת המטרה לשמה נועדו משחקי האימון", אמר המאמן ארז אדלשטיין בסיום, "ידענו את הבעיה המקצועית כבר באימונים, את הבדלי הסגנונות בין מה שאנחנו פוגשים בליגה הישראלית לבין הכדורסל האירופי. אנחנו נלמד את זה בדרך הקשה, אין ברירה".

שון דאוסן, שאמור לקבל הקיץ תפקיד משמעותי ברוטציה, שיחק 27 וחצי דקות, קלע תשע נקודות והוריד שישה ריבאונדים: "כיף לקבל דקות בנבחרת. אני שמח להגיע למצב כזה בשלב כל כך מוקדם בקריירה", אמר שחקן מכבי ראשון לציון, "אומנם לא ניצחנו, אבל זה משחק ראשון של כולנו ולא התאמנו יותר מדי. יש כאן כאלה שלא שיחקו ארבעה חודשים. זה לא אומר כלום. היו לנו דקות יותר טובות ופחות טובות, נסתכל על המשחק ונלמד לקראת המשחק הבא".

בנבחרת החליטו עוד לפני היציאה למקדוניה שדקות המשחק יחולקו כך שאף אחד מהשחקנים לא ירשום הרבה יותר מ-20 דקות למשחק וכך, עומרי כספי מצא עצמו על הספסל החל מאמצע הרבע השלישי ואילו גל מקל שיחק 23 דקות. מי שלא שיחקו כמעט במשחק הראשון ואמורים לקבל דקות משמעותיות יותר לקראת המשחקים הבאים הם בר טימור ורוברט רות'בארט. בהמשך השבוע הנבחרת תפגוש את אוקראינה (ראשון, 21:15) ושוב את מקדוניה. אלכס צ'וברביץ' זכה למחמאות על כמה מהלכים יפים בדקות שקיבל במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully