וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: ז'וזה מוריניו חתם על חוזה לארבע עונות

ערב פתיחת העונה החדשה, האריך המאמן בן ה-52 את חוזהו במדי אלופת אנגליה עד 2019 לפחות. "אם המועדון שמח, אז גם אני מאושר. מקווה שנוכל להמשיך ליהנות מההצלחה גם בעתיד"

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

צ'לסי הודיעה הערב (שישי) על הארכת חוזהו של ז'וזה מוריניו, שחתם על חוזה חדש לארבע עונות בסטמפורד ברידג'. החוזה הזה ישאיר את הפורטוגלי בן ה-52 בצ'לסי לפחות 2019. "אם המועדון שמח, אז אני מאושר", אמר מוריניו לאתר צ'לסי הרשמי, "אני חושב שזה דבר נורמלי בשבילי, לחתום על חוזה חדש.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
נשאר כחול. מוריניו/GettyImages

"חשוב מאוד שיש לנו את ההמשכיות הזו ואני מקווה שנוכל ליהנות מעוד הצלחה בעתיד - בשביל האוהדים, השחקנים והמועדון. כשחזרתי לכאן לפני שנתיים אמרתי שיש לי הרגשה מיוחדת למועדון הזה ושום דבר לא השתנה. זה המועדון שהכי קרוב ללב שלי ואני שמח לדעת שאשאר כאן עוד הרבה זמן".

אחת הדירקטוריות של המועדון מרינה גרנובסקיה אמרה: "אנחנו מאושרים מאוד שז'וזה האריך את החוזה בארבע שנים נוספות. מאז החזרה שלו לפני שנתיים, הוא קידם את הסגל וזכה בתארים בסטמפורד ברידג'. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לארבע השנים הקרובות עם המשך ההצלחה בקבוצה".

מוריניו הוביל את צ'לסי לזכייה באליפות ראשונה מזה חמש שנים בתום העונה החולפת, כשהקבוצה גם זכתה בגביע הליגה אחרי ניצחון על טוטנהאם במרץ. במהלך הקדנציה הראשונה שלו בצ'לסי, בין 2004-2007, מוריניו הוביל את צ'לסי לשתי אליפויות. לאחר מכן, עבר לאינטר וזכה איתה בליגת האלופות וגם אימן את ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully