וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון באס: "יש לנו אולי את השחקן הטוב בליגה - קובי בריאנט"

הרכש החדש של הלייקרס מאמין שגם בגיל 36, ל"בלאק ממבה" יש הרבה מה לתרום: "כשהוא בריא, הוא מפלצת". היברט על שיתוף הפעולה עם קובי: "אם אעשה את הדברים הנכון, לא יהיו בינינו בעיות"

AP

אחד הרגעים המשעשעים בקיץ של הלייקרס עד כה היה בהצגה של שלושת שחקני הרכש - ברנדון באס, רוי היברט ולו וויליאמס, שנשאלו האם קובי בריאנט שוחח איתם, והגיבו בשתיקה רועמת. כעת, בראיון בארצות הברית, מספר באס על הרגע המביך ההוא: "התחלתי לצחוק, כי הסתכלתי על הפרצופים של כולם. הכתב היה חייב לדעת שקובי לא יגיד אף אחד לשחקנים. למען האמת, אני לא מצפה ממנו להגיד לנו ברוך הבא. אני רק מחכה להיות איתו על אותו פרקט ביום האימונים הראשון".

ואם שואלים את הפורוורד הוותיק, ל"בלאק ממבה" יש המון מה לתרום - גם בגילו המתקדם. "יש לנו עדיין אולי את השחקן הכי טוב בליגה. כשהוא בריא, הוא מפלצת. כשהוא בריא, הוא עדיין אחד הגדולים בליגה, ביחד עם לברון או מי שתרצו".

באס, שהגיע לללייקרס אחרי שנים לא רעות בכלל בבוסטון, מאמין שקבוצתו החדשה מסוגלת לעשות דברים יפים העונה: "זה אתגר, אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים איתי, ועם לו וויליאמס ורוי היברט. אני חושב שרוצים כאן לנצח בכל מחיר, לא לבנות מחדש".

גם רוי היברט התייחס לשיתוף הפעולה הקרוב עם קובי ואמר: "אני מוכן לאתגר הזה. אנשים אמרו לי הרבה דברים, על איזה כבוד הוא יעניק לי, אבל אני מרגיש שאם אעשה דברים נכון, זה יהיה בסדר. לא מעניין אותי איך היה לשחקנים אחרים איתו. אם אעשה את הטוב ביותר שלי באימונים ובמשחקים, לא יהיה לחץ בינינו".

השחקנים החדשים של לוס אנג'לס לייקרס: ברנדון באס (ימין), לו וויליאמס, רוי היברט, לצד מיץ' קופצ'ק. AP
שחקני הרכש כבר מחכים לשחק עם קובי. באס, וויליאיס והיברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully