וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיטו סטראצ'ה ודניאלה ברצ'אלי הושעו לכל החיים בשל מכירות משחקים

איגוד הטניס באיטליה הרשיע את השניים לאחר שרשויות החוק בקרמונה יירטו שיחות טלפון מפלילות והתכתבויות בסקייפ. סטראצ'ה, שזכה בשישה תארי ATP, הסכים למכור את המשחק בגמר קזבלנקה

פוטיטו סטראצ'ה טניסאי איטלקי חוגג עם קפטן נבחרת הדייויס האיטלקית קורדו בראצוטי. רויטרס
זכה בשישה תארי יחידים בקריירה. סטראצ'ה/רויטרס

איגוד הטניס האיטלקי השעה את דניאלה ברצ'אלי ופוטיטו סטראצ'ה מפעילות לאלתר לאחר שהורשעו במכירות משחקים. איגוד הטניס האיטלקי ערך חקירה אחרי ראיות שהוצגו בפניהם על ידי רשויות החוק בקרמונה, איטליה, שיירטו שיחות טלפון ושיחות ברשת הסקייפ על מנת לאשש את החשדות שהשניים "מסדרים" תוצאות.

ב-2007, במהלך שיחה בין ברצ'אלי לבין אדם אחר, שנעצר בעצמו כבר ב-2011, הטניסאי שוחח עם אותו אדם על כך שישפיע על תוצאת המשחק שלו בטורניר ניו פורט. ב-2011 הבעלים של רשת הימורים באינטרנט נעצר לאחר שאמר כי סטראצ'ה הסכים למכור תוצאה של משחק בגמר טורניר קזבלנקה. למרות שהודה שהשניים ייצגו את נבחרת איטליה "עם תשוקה" במשך שנים בגביע דייויס, נשיא האיגוד האיטלקי אנג'לו בינאגי אמר שהאיגוד יתבע את השחקנים על הנזק שנגרם לו, במידה שיורשעו גם במשפט הפלילי.

סטראצ'ה בן ה-34 מדורג כיום במקום ה-165 בעולם, אבל הגיע בשיאו למקום ה-40 בשנת 2012 וזכה בשישה תארי ATP ליחידים, כשהאחרון בהם היה בוינייה דל מר ב-2013. בתקופה האחרונה הוא שיחק בעיקר זוגות. ברצ'אלי בן ה-37 פרץ ב-2008 לטופ 50 העולמי, אבל שיחק רק זוגות בשנים האחרונות. הוא זכה בחמישה תארי זוגות, כולל שניים עם ידידו סטראצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully