וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל הובסה 75:58 במקדוניה

החבורה של ארז אדלשטיין נראתה רע מאוד במשחק ההכנה הראשון שלה ליורובאסקט. כספי, מקל וחבריהם החטיאו מכל טווח אפשרי, ופחות מחודש לפני פתיחת אליפות אירופה, למאמן מחכה המון עבודה

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה, איגוד הכדורסל
פתיחה רעה מאוד. כספי/איגוד הכדורסל, איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה

נבחרת ישראל פתחה הערב (שישי) ברגל שמאל את ההכנות שלה ליורובאסקט 2015, כשהובסה במקדוניה 75:58 על ידי הנבחרת המקומית. ארז אדלשטיין חסר את יותם הלפרין וגיא פניני הפצועים שלא יקחו חלק בטורניר שייצא לדרך בעוד פחות מחודש, כמו גם את יוגב אוחיון, יניב גרין וליאור אליהו שלא הצטרפו לטורניר ההכנה ואמורים לחבור לחבריהם כשאלה ישובו ארצה. ניתן להניח שבשבועות הבאים ישראל תיראה קצת אחרת, וחובביה בוודאי יקוו שכך יהיה, שכן היכולת הערב היתה רעה מאוד, וכשקולעים באחוזים כל כך רעים מכל הטווחים (37 אחוז ל-2, 21 אחוז ל-3 ו-63 אחוז מהקו) - אי אפשר לנצח.

עומרי כספי רשם הופעת בכורה כקפטן הנבחרת הלאומית, אך סיפק משחק מבולבל למדי ומלא איבודים, בדומה לחבריו, כשגם הכוכב הנוסף של הנבחרת, גל מקל, היה מאכזב מאוד. נקודת האור במחצית הראשונה היתה דיאור פישר, אך גם הוא נחלש ברבע השלישי הרע בו ברחה מקדוניה ליתרון בן 16 נקודות. ביום ראשון תפגוש ישראל את אוקראינה, ותנעל את הופעותיה בטורניר ההכנה עם מפגש נוסף מול המקדונים, ביום שלישי.

"לא פתיחה טובה להכנה", הודה עומרי כספי. "משחק טיפוסי, יש פה חבר'ה שלא שיחקו הרבה זמן, חבר'ה שזה משחק ראשון שלהם בנבחרת. נלמד מזה, בשביל זה המשחקים האלה מתקיימים. זה הזמן להוריד חלודה ולהיות מוכנים ב-5 בספטמבר, זה הכי חשוב". אלישי כדיר הוסיף: "לא משחק טוב שלנו, אבל זו הכנה. היו הרבה מאוד דברים חסרים בהגנה, אבל זה משחק ראשון ומפה צריך להשתפר".

שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד מול נבחרת מקדוניה. קרדיט: איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה, איגוד הכדורסל
ביום ראשון ישראל מול אוקראינה. לימונד/איגוד הכדורסל, קרדיט: איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם גל מקל, רביב לימונד, שון דאוסון, עומרי כספי ודיאור פישר. מקל, פישר ולימונד סידרו לישראל 0:7, רוברט רות'בארט היה החילוף הראשון של אדלשטיין, המקדונים קלעו שתי נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות אך ניצלו את הירידה ביכולת של הכחולים כדי להשלים מהפך ולעלות ל-9:17, עם שלוש שלשות מוצלחות. דגן יבזורי, בר טימור, אפיק ניסים ואלישי כדיר עלו מהספסל, אך היריבה סיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:17.

ולאדו אילייבסקי הבלתי נגמר פתח את הרבע השני עם שלשה ועבירה, כספי ענה עם שלשה משלו וצימק ל-21:18, אך מקדוניה המשיכה לעשות כרצונה בהתקפה והוליכה 19:27. מקל ופישר הוליכו ריצת 0:9, והנבחרת סוף סוף חזרה להוביל - 27:28. יבזורי התכבד בשלשה ראשונה אך כספי איבד פעמיים, רפי מנקו עלה לדקות ראשונות, אולם גם הוא לא הצליח להושיע ולחדרי ההלבשה ירדה המארחת ביתרון 31:38. פישר סיים כקלע המוביל עם 8 נקודות, כספי הוסיף 7.

החמישייה שפתחה את המשחק עבור ישראל עלתה גם בפתיחת הרבע השלישי, אך מקדוניה קלעה את השלשה השמינית שלה, הלכה בקלות לצבע ופתחה יתרון שיא של 36:50. אילייבסקי הפך את זה ל-39:55, אלכס צ'וברביץ' עלה לדקות בכורה והיה לא רע, אך הרבע השלישי הסתיים ב-48:59 למקדוניה.

דאוסן צימק ל-59:50, אולם ישראל פספסה צ'אנס אחר צ'אנס לנגוס בפער עוד יותר בשל החטאות מכל הטווחים. לשמחתו של אדלשטיין גם מקדוניה לא הצליחה למצוא את הטבעת ולא קלעה נקודה חמש דקות, אך יבזורי לא הצליח לאפס את הידית, וארבע דקות לסיום הראה לוח התוצאות 54:61 למארחת. משם הנבחרת כבר לא הצליחה לחזור. להיפך: מקדוניה הפציצה עוד כמה שלשות, ודהרה קדימה ל-58:75 בסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל דגן יבזורי. איגוד הכדורסל
משחק מבולבל של הנבחרת. יבזורי/איגוד הכדורסל

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: עומרי כספי 10, 5 ריבאונדים ו-3 איבודים, שון דאוסן 9 ו-6 ריבאונדים, דיאור פישר 8 (3 מ-8 מהשדה), גל מקל 7 ו-3 איבודים, אלכס צ'וברביץ' 7, רביב לימונד 6 (3 מ-15 מהשדה), דגן יבזורי 3 (1 מ-6 ל-3), אפיק ניסים 3, רוברט רות'בארט 3, אלישי כדיר 2 ו-7 ריבאונדים. בר טימור ורפי מנקו שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully