וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מונה לקפטן נבחרת ישראל: "חלמתי על זה מגיל צעיר"

7.8.2015 / 12:35

שעות ספורות לפני משחק ההכנה מול מקדוניה (21:15, ישיר בספורט 5) התבשרו שחקני נבחרת ישראל כי הפורוורד ישמש כקפטן בקמפיין הקרוב ויחליף את יותם הלפרין הפצוע: "גאה ושמח"

יוסי ציפקיס

עמרי כספי הוא הקפטן החדש של נבחרת ישראל. כך נקבע היום (שישי) שעות ספורות לפני משחק ההכנה מול מקדוניה (21:15, ספורט 5). זה חלום שהתגשם", אמר כספי לאחר שמנהל הנבחרת, מומו לוצקי, הודיע על המינוי ליתר השחקנים. "זה משהו שחלמתי עליו מאז שהייתי ילד ואני מאוד גאה שזה קרה".

כספי הוא הקפטן השלישי של נבחרת ישראל בארבע אליפויות אירופה האחרונות. ב-2009 מונה לתפקיד טל בורשטיין במקומו של מאיר טפירו שפרש. שחקן מכבי תל אביב שימש בתפקיד גם באליפות ב-2011, וביורובאסקט 2013 מונה לתפקיד יותם הלפרין.

המאמן ארז אדלשטיין בחן את סוגיית הקפטן לא מעט בתקופה האחרונה עד שקיבל את ההחלטה ללכת על שחקן סקרמנטו קינגס

דיוויד בלאט עם עומרי כספי. יוסי ציפקיס
יחליף את הלפרין. כספי/יוסי ציפקיס

כספי, שמשחק מאז שנת 2009 ב-NBA, שיחק מגיל 15 בנבחרות הצעירות של ישראל. לנבחרת הבוגרת הוא הוקפץ לראשונה בגיל 20 על ידי צביקה שרף למוקדמות אליפות אירופה 2009. את האליפות עצמה בשנה לאחר מכן פספס בשל ההכנות לעונת הבכורה שלו ב-NBA. בשנה לאחר מכן הוביל את ישראל ליורובאסקט 2011 עם 16.9 נקודות למשחק, אך נפצע בהכנות בקיץ 2011 והחמיץ גם את היורובאסקט בליטא. אחרי שבלט בצורה נהדרת בקמפיין מוקדמות יורובאסקט 2013, הופיע לראשונה באליפות אירופה בסלובניה ורשם 11.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר המשיך במומנטום הנהדר שלו עם קמפיין מוקדמות פנטסטי בו רשם 19 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק.

שחקני הנבחרת הגיעו שלשום בלילה למקדוניה, שם ייערך המשחק, אחרי שתי טיסות, ונתקלו בקשיים להגיע לעיר הנופש לאחר שהאוטובוס שהוביל את השחקנים והצוות נתקע. רק בשלוש לפנות בוקר הגיעו השחקנים לאוכריד, והצוות המקצועי החליט לוותר על אימון הבוקר לטובת אימון מתיחות קל במסדרון בית המלון. הערב תערוך ישראל את אימון הבכורה שלה לקראת הטורניר.

נבחרת מקדוניה, אותה מאמן החל מהחודש מריאן סרבינובסקי, הייתה אחת הנבחרות המרתקות ביבשת בשנת 2011 כשהגיעה עד לחצי גמר היורובאסקט, אבל בשנים האחרונות חלה נסיגה מסוימת ביכולת הנבחרת. השחקן המוכר ביותר בסגל המקדוני הוא המתאזרח ריצ'רד הנדריקס, שכיכב במכבי תל אביב, ומשחק היום בלוקומוטיב קובאן. קפטן הנבחרת הוא הפורוורד המצוין ווידן סטוינובסקי, כשגם אחיו דמיאן נמצא בסגל. מי שמשמש כיושב ראש איגוד הכדורסל המקדוני החל מחודש מרץ האחרון הוא פטר נאומוסקי, גדול שחקני מקדוניה בכל הזמנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully