וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: זכויות הניהול הועברו לידי דורון גלנט

דורון בן דקון הכניס למועדון כשותף את איש העסקים, שהינו בנו של אחד ממייסדי הפועל פתח תקוה וכעת יקבל את סמכויות הניהול. גלנט: "רואה בזאת זכות וחובה ערכית עבור אלפי האוהדים להחזיר את המועדון לימיו הגדולים"

אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
דרך חדשה. אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה הודיעה הבוקר (שישי) על חתימת הסכם שותפות בין דורון גלנט לדורון בן דקון, כשמעתה יועברו כל סמכויות הניהול במועדון לידיו של גלנט. גלנט אמר לאחר החתימה: "זו זכות גדולה מבחינתי להמשיך את המסורת והמורשת של אבי, שמואל גלנט, שהיה אחד ממייסדי הפועל פתח תקוה. אני רואה בזאת זכות וחובה ערכית עבור כל אותם אלפי אוהדים להחזיר את המועדון לימיו הגדולים שבהם היה מותג מוביל בכדורגל הישראלי".

בשבוע הבא תפורסם איגרת אישית של גלנט לאוהדים, ובה יפרט את מטרותיו ואת הפעולות השונות שבהן מתכוון לנקוט. בן דקון עצמו אמר לאחר החתימה: "זה לא סוד שעברנו קיץ לא קל ושעל הפרק עלו מפעם לפעם מתעניינים כאלה ואחרים במועדון, שלא הבשילו לכדי עסקה ולא היו מספיק רציניים, ואילו היום אני שמח להודיע שסוף סוף הכנסתי למועדון בשותפות איש רציני שזיהיתי כי מטרותיו כנות ואמיתיות בתקווה שבהמשך הדרך נמצא את האנשים המתאימים להוביל את המועדון. בנימה אישית לאוהדינו הרבים, האחריות שלי על עתידו של המועדון היא גדולה מאוד ולא היו לי תוכניות להפקירו עד שאעבירו לידיים בעלות כוונות טהורות ואמצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully