וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את באזל בפלייאוף של ליגת האלופות

הגרלה קשה לאלופה: השוויצרים, שהדיחו את הצהובים פעמיים בעבר, יארחו את המשחק הראשון ב-19 בחודש ויגיעו ב-25 לאצטדיון העירוני בחיפה. רפאלוב וברוז' מול יונייטד, נאתכו מול ספורטינג

צילום ועריכה: קובי אליהו

תחושות של דה ז'ה וו - כך אפשר לסכם את הגרלת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות כשמכבי תל אביב הגרילה את היריבה הקשה ביותר שהייתה יכולה לפגוש: פ.צ. באזל שהדיחה אותה רק לפני שנתיים. הצהובים יתארחו במשחק הראשון ב-19 בחודש (יום רביעי) בשוויץ, ויארחו את הגומלין ב-25 באצטדיון העירוני בחיפה (ביום שלישי). האלופה הישראלית אמנם רחוקה רק 180 דקות מהעפלה לשלב הבתים, אבל נראה שכדי להופיע במעמד הזה בפעם השנייה בתולדות המועדון, הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' תזדקק להרבה יותר מאשר הופעה טובה.

כזכור, באזל הדיחה את הצהובים פעמיים בעבר - בפעם הראשונה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בעונת 2013/14, עם 0:1 בית ו-3:3 דרמטי וקצבי בחוץ. השתיים נפגשו פעם נוספת למפגש כפול באותה עונה, בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. גם אז הצהובים לא הצליחו לעבור את המשוכה הגבוהה, עם 0:0 בבלומפילד ותבוסה 3:0 בשוויץ.

ערן זהבי גל אלברמן גילי ורמוט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפעם הם מסוגלים לעשות את זה? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אלופת שוויץ היא היריבה החזקה מבין חמש הקבוצות שמכבי תל אביב הייתה יכולה לפגוש ללא צל של ספק. פאולו סוזה אמנם התקדם לכיוון פיורנטינה ושחקני הרכב קבועים כמו דרליס גונסאלס, פביאן שאר ופביאן פריי עזבו, אבל החליפו אותם שחקני רכש מרשימים (בסכום כולל של 6 מיליון יורו): ז'אן פול בואטיוס, שחקן סגל נבחרת הולנד; בירקיר ביארנסון, קשר נבחרת איסלנד; זדרבקו קוזמנוביץ' הסרבי שנרכש מאינטר; וגם מארק יאנקו הוותיק, חלוץ נבחרת אוסטריה שתפס את מקומו של מרקו שטרלר שפרש. על כולם מנצח אורס פישר, מאמן תון בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן מול שחקן באזל סריי דייה. רויטרס
אלברמן רודף אחרי דייה במפגש הקודם/רויטרס

טל בן חיים, בלמה של מכבי תל אביב, אמר: "כל קבוצה שהגיעה לרמה הגבוהה הזו היא יריבה קשה. לא היה מצפה לנו אתגר קל מול אף אחת. זו פעם שלישית שאנחנו מקבלים אותם. לצערי בפעמיים הקודמות לא הצלחנו. כולנו באמונה שכן אפשר לעבור למרות שמדובר במשוכה לא קלה. אנחנו מאמינים שהפעם אפשר לעשות את זה".

בן חיים הוסיף: "אם אתם שמים לב ממשחק למשחק אנחנו נראים אחרת. מבחינתנו זה לא חשוב איפה המשחק הראשון. אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת, אבל לא נבוא להתבטל מול אף קבוצה. גם אנחנו מועדון עם עוצמות, כל השבוע דיברנו על כך שאנחנו הולכים לנצח את פלזן בחוץ ושידרנו אמונה לאורך כל השבוע. אמרנו שהם לא טובים יותר מאיתנו. אני משוכנע שנראה קבוצה לוחצת שיודעת מה היא רוצה מעצמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה לצהובים מזל. הגרלת שלב הפלייאוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת ההגרלה נרשמו בסך הכול עשרה מפגשים, כשהמסקרן ביותר יהיה בין מנצ'סטר יונייטד לקלאב ברוז' הבלגית. הקבוצה של לואי ואן חאל שסיימה במקום הרביעי תצטרך לעבור את קבוצתו של ליאור רפאלוב בדרך לשלב הבתים. צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו תתארח במשחק הראשון נגד ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, ותארח את הגומלין. בנוסף, ולנסיה תפגוש את מונאקו, ראפיד וינה את שחטאר דונייצק ולאציו את לברקוזן. במסלול האלופות סלטיק של ניר ביטון תארח את מאמלו, באטה בוריסוב מול פרטיזן בלגרד, אסטנה מקזחסטן מול אפואל ניקוסיה וסקנדרברג האלבנית מול דינמו זאגרב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מורגן שניידרלין חוגג. AP
משוכה קשה לקלאב ברוז' בדרך לשלב הבתים: מנצ'סטר יונייטד/AP

ההגרלה המלאה

מסלול האלופות:

אסטנה (קזחסטן) - אפואל ניקוסיה (קפריסין)

סקנדרברג (אלבניה) - דינמו זאגרב (קרואטיה)

סלטיק (סקוטלנד) - מאלמו (שבדיה)

באזל (שוויץ) - מכבי תל אביב (ישראל)

באטה בוריסוב (בלארוס) - פרטיזן בלגרד (סרביה)

מסלול הלא אלופות:

לאציו (איטליה) - לברקוזן (גרמניה)

מנצ'סטר יונייטד (אנגליה) - קלאב ברוז' (בלגיה)

ספורטינג ליסבון (פורטוגל) - צסק"א מוסקבה (רוסיה)

ראפיד וינה (אוסטריה) - שחטאר דונייצק (אוקראינה)

ולנסיה (ספרד) - מונאקו (צרפת)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
180 דקות מפרידות בין הצהובים להופעה שנייה בשלב הבתים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully