וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: דויד דה חאה מחוץ לסגל של מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם

השוער הספרדי, שעשוי לעבור בקרוב לריאל מדריד, לא ייכלל בסגל השדים האדומים מול התרנגולים. "אני חושב על הבנאדם יותר מאשר על השחקן, הוא לא יתמודד עם זה", אמר ואן חאל (שבת, 14:30, ספ' 1 ו-HD)

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

כמה חיכינו וציפינו, וסוף סוף הפרמיירליג חזרה. כמובן שאין דרך טובה יותר לפתוח עונה מאשר עם משחקים של שתי הקבוצות המסקרנות ביותר בעונה הזו, מנצ'סטר יונייטד המתחדשת וצ'לסי שתנסה להגן על תוארה. השדים האדומים יפתחו את העונה עם המשחק המוקדם באולד טראפורד מול טוטנהאם (14:45), בעוד צ'לסי תארח לאחר מכן את סוונסי (17:00). אברטון שמוכיחה בשנים האחרונות שהיא בשלה לצמרת תארח את ווטפורד (17:00).

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
רוצה השנה לפרוע שטרות. רוני/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם (14:45, ספורט 1)

השנה השנייה של לואי ואן חאל תהיה כמובן המבחן האמיתי שלו בכל נושא התארים. אחרי שההולנדי הוביל את יונייטד למקום הרביעי ולמוקדמות ליגת האלופות, במועדון מצפים ממנו לבצע קפיצת מדרגה, בטח עם הרכש הנוצץ שהובא הקיץ, שכולל את בסטיאן שוויינשטייגר, מורגן שניידרלין, מתיאו דרמיאן, ממפיס דפאיי והשוער סרחיו רומרו, שבינתיים מועדף על פני דויד דה חאה שלא עשה את ההכנה עם הקבוצה ועדיין לא ברור אם יגיע לריאל מדריד.

מן הסתם מי שהעונה תוטל עליו החובה להביא שיפור במספרים הוא ויין רוני, בעיקר אחרי עזיבותיהם של רובין ואן פרסי ורדאמל פלקאו. "אני מקווה להבקיע 20 שערים או יותר שוב", אמר הקפטן שהבקיע אשתקד 14 שערים בלבד ב-37 משחקים בכל המסגרות. "אם אני משחק כחלוץ, אני אהיה מאוכזב אם אני לא אצליח לעשות את זה שוב". אשלי יאנג הוסיף: "השחקנים החדשים הם בעלי אופי גדול מאוד. מתיאו הוא השקט מביניהם, אבל כולם מתאימים לנו בצורה טובה. אני זוכר שכשהצטרפתי לקבוצה, ההשתלבות במסע ההכנה הייתה נהדרת וזה בדיוק מה שהם עושים, וכולם מתקבלים בברכה בזרועות פתוחות".

הבשורה הגדולה לקראת המשחק של יונייטד הגיעה מכיוונו של דויד דה חאה. השוער הספרדי בן ה-24, שנמצא חזק על הכוונת של ריאל מדריד, לא יהיה בסגל של השדים האדומים. "אני חושב על הבנאדם יותר מאשר על השחקן ואני לא חושב שהוא יכול להתמודד עם זה", אמר לואי ואן חאל לגבי השוער הספרדי. ההחתמה הטרייה סרחיו רומרו צפוי לפתוח.

ומה עבר הקיץ על טוטנהאם? התרנגולים סיימו את העונה שעברה במקום החמישי, שש נקודות פחות מיונייטד, ובכך סיימו עונה שישית ברציפות בשישייה הראשונה. מאוריסיו פוצ'טינו חיזק את ההגנה שלו עם צירופו של טובי אלדרווירלד שהגיע מאתלטיקו מדריד ואמור לשתף פעולה במרכז ההגנה עם יאן ורטונגן. במשחק נגד יונייטד תקווה טוטנהאם לשחזר את היכולת החזקה שלה במשחקי החוץ בעונה שעברה, אחרי שהיא השיגה 31 נקודות ב-19 משחקים, כשרק שלוש הגדולות היו טובות יותר ממנה בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
השאיר את דה חאה מחוץ לסגל. ואן חאל/GettyImages

צ'לסי - סוונסי (19:30, ספורט 1)

גם ז'וזה מוריניו יודע שהעונה יהיה לו הרבה יותר קשה להשיג את התואר, אבל לשמחתו הרבה הקבוצה שלו לא נחלשה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לארסנל 1:0 בגביע הקהילה בוומבלי נדמה ששחקני הבלוז עדיין רחוקים מהרמה ש"המיוחד" מצפה מהם. במהלך הקיץ דידייה דרוגבה עזב ל-MLS, ובמקומו צורף רדאמל פלקאו שמקווה סוף סוף לפרוח באנגליה אחרי עונה מאכזבת ביונייטד. בנוסף, פטר צ'ך עבר לארסנל והשאיר לא מעט תהיות כיצד הקבוצה תסתדר בלעדיו.

בכל מקרה, הבלוז ינסו להשיג אליפות שנייה ברציפות, כשהאחרונה בפרמיירליג שעשתה זאת הייתה יונייטד שזכתה בשלושה תארים מ-2007 עד 2009. דייגו קוסטה, שהבקיע בעונה שעברה 20 שערים ב-24 משחקים, נמצא בספק למשחק הקרוב בכלל פציעה בשריר הירך האחורי. "בעונה שעברה הייתי צריך לחיות ולהתמודד עם הפציעות", אמר קוסטה. "עבדתי כדי למנוע מהן לקרות. אני צריך להיות זהיר העונה כך שאני אעשה את המיטב".

סוונסי, שסיימה במקום השמיני אשתקד, תנסה לעשות את קפיצת המדרגה אחרי שאת העונה שעברה היא סיימה עם שיא נקודות של 56 וכמעט פספסה את מוקדמות הליגה האירופית. את המפגש בשנה שעברה עם הבלוז סוונסי תזכור הרבה זמן אחרי שג'ון טרי העניק לה יתרון עם שער עצמי, אבל אז קוסטה הבקע שלושער בדרך ל-2:4 מרתק.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג שער. AP
המסע להגנה על התואר מתחיל. אדן הזאר/AP

משחקים נוספים:

אברטון - ווטפורד (17:00, ספורט 1)

נוריץ' - קריסטל פאלאס (17:00, ספורט 1)

בורנמות' - אסטון וילה (17:00, ספורט 2)

לסטר - סנדרלנד (17:00, ספורט 2)

עדכון ראשון: 10:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully