וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: ביטון ופינטילי בסגל הפועל תל אביב, רייכרט עדיין בחוץ

דה לוקאס פצוע ויחמיץ את המשחק של בית"ר נגד כפר סבא בגביע הטוטו, קשיי התקציב של עכו וסכנין הוציאו אותן מטפסי ההימורים, עוז ראלי לא עבר בבקרה

שחקן בית"ר ירושלים, לירוי צעירי, לפני שחקן מכבי נתניה, משה לוגסי. יוסי ציפקיס
לירוי צעירי בהפסד למכבי נתניה/יוסי ציפקיס

16:35: הפועל תל אביב קיבלה אישור לשתף את מיחאי פינטילי (עמית גולדשטיין).

13:30, הפועל כפר סבא: הקשר ריף מסיקה, שנפצע במשחק מול הפועל רעננה, סובל מחבלות בקרסול ופציעה באגן ולא יהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים. את מקומו במרכז השדה אמור למלא רז כהן. (יניב טוכמן)

12:30, בני יהודה: עוז ראלי, שעדין לא חתם על חוזה חדש, לא עבר בבקרת התקציבים ולכן לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק בשבת נגד הפועל תל אביב. (רענן ברנובסקי)

12:00, הפועל עכו: הקבוצה תעלה פעם נוספת עם קבוצת הנוער והשחקנים הזרים שיירשמו כנבחנים. סמואל ארוולו ישותף וינסה להרשים את ירון הוכנבוים, שעבר בבקרה ויעמוד על הקווים. (עמית גולדשטיין)

11:45, הפועל תל אביב: איסמעיל לינגאנה ודודו ביטון, שהחמיצו את הדרבי בגלל מתיחה במפשעה, יחזרו לסגל מול בני יהודה, אך נראה כי רק ביטון יפתח. מיחאי פינטילי עדיין לא קיבל את השחרור הבינלאומי, ואילו בן רייכרט, ליביו אנטל ולוקאס וינטרה עדיין לא בכושר משחק וישבו ביציע. (עמית גולדשטיין)

10:45, בני סכנין: המשחק מול הפועל עכו (שבת, 18:40) לא נפתח להימורים בטופס הווינר, בשל חוסר הוודאות בנוגע לסגלים של שתי הקבוצות. עכו עלתה לשני משחקיה עם הרכב נוער מחוזק בכמה שחקני בוגרים מהעונה שעברה, בעוד סכנין עדיין לא העבירה את ארבעת שחקני הרכש החדשים - ויאם עמאשה, שלומי אזולאי, צחי אליחן וספואן זועבי. עם זאת, המשחק אכן מופיע בטופס הטוטו 16. (שלמה וייס)

10:00, בית"ר ירושלים: פאבלו דה לוקאס ייעדר מהמשחק מול הפועל כפר סבא (שבת, 21:00), ויחזור לאימונים רק בתחילת השבוע, בעוד שהבלם פראן גונסאלס אמור לפתוח בהרכב לצדו של ניסו קפילוטו. גם טל כחילה ודניאל אסקלינג הפצועים ייעדרו, שלומי אזולאי יפתח בהרכב לצדם של קלאודמיר ולירוי צעירי. (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully