וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.8: מיטרוגלו הושאל לבנפיקה, ראמוס מתעקש

חלוץ פולהאם עובר לפורטוגל, בלם ריאל עדיין רחוק מלהגיע לסיכום על חוזה חדש, ברצלונה בצעד לעבר החתמת יורש לפדרו, יונייטד בהצעה נוספת על קיין, הצעת ענק של סיטי נדחתה, חלוץ מסקרן לפאולו סוזה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* חלוץ פולהאם קוסטאס מיטרוגלו הושאל לעונה בבנפיקה ליסבון. היווני בן ה-27 שיחק כמושאל בעונה שעברה באולימפיאקוס.

* הקשר אוסקר גוברן חתם לעונה בק.פ.ר. האנגלי בן ה-24, עוד תוצר של מחלקת הנוער המעולה של סאות'המפטון, נבחן בלופטוס רואד מתחילת הקיץ והצליח להרשים.

* המגן הקונגולזי כריסטופר סמבה עזב את דינמו מוסקבה וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בטרבזונספור בהעברה חופשית. הוא צפוי להרוויח כ-2.5 מיליון יורו.

* אשלי יאנג האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד וחתם לשלוש עונות נוספות. מאז שהצטרף ב-11 מאסטון וילה, יאנג שיחק ב-115 משחקים והבקיע 13 שערים.

שחקני אולימפיאקוס קוסטס מיטרוגלו, פאיטים קאסמי. רויטרס
היעד החדש: פורטוגל. מיטרוגלו/רויטרס

שמועות

* רפא בניטס רומז על החתמות נוספות בריאל מדריד: "יש לנו קבוצה טובה, אבל מאמנים תמיד מעוניינים בכך שהסגל שלהם יהיה טוב יותר. החלון פתוח עד ה-31 לאוגוסט".

* ברצלונה כבר השלימה עם עזיבתו של פדרו ותגיש בקרוב מאוד הצעה על מי שסומן כיורשו, נוליטו מסלטה ויגו. הקטלאנים צפויים להציע כ-20 מיליון יורו תמורת נוליטו, חביבו של לואיס אנריקה. ב'מונדו דפורטיבו' גורסים כי במסגרת העסקה ברצלונה עשויה לשלוח את אלן חלילוביץ' בהשאלה לסלטה.

* 'דיילי אקספרס': מנצ'סטר יונייטד העבירה לטוטנהאם הצעה משודרגת על הארי קיין, הפעם בסך 50 מיליון ליש"ט.

* במדריד מדווחים: סרחיו ראמוס דחה את את ההצעה של ריאל לחוזה עד שנת 2020, במסגרתו אמור היה להרוויח כ-8.5 מיליון יורו לעונה. הבלם הוותיק דורש משכורת שנתית של לפחות 10 מיליון יורו.

* ב'גאזטה דלו ספורט' טוענים כי אסטבן קמביאסו לא מעוניין לעבור בפרמיירליג ויחתום בקרוב לעונה באולימפיאקוס. לאחרונה החליט קמביאסו כי לא יאריך את חוזהו בלסטר.

* עוד מדווחים ב'גאזטה דלו ספורט': פיורנטינה סיכמה עם ליברפול את תנאי ההעברה של פאביו בוריני. הויולה יקבלו את החלוץ בהשאלה אם אופציה לריכשה תמורת 4 מיליון ליש"ט בקיץ הבא.

* 'מארקה': דייגו גודין דחה הצעת ענק ממנצ'סטר סיטי לשכר שבועי של 88 אלף ליש"ט, אחרי שהתכולים כבר סיכמו עם עם אתלטיקו מדריד על מכירתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
לא מרוצה. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully