וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הרחב של ארה"ב לריו, לברון עדיין מתלבט אם להצטרף

מייק ששבסקי זימן 34 שחקני NBA למחנה האימונים הראשון לקראת המשחקים האולימפיים, כולל שמונה שמות חדשים. כוכב קליבלנד צפוי להודיע רק בתום העונה אם בכוונתו להתייצב. רוז בחוץ

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאמן נבחרת ארצות הברית מייק ששבסקי פרסם הלילה (בין חמישי לשישי) את הסגל המורחב שלו למחנה האימונים שייערך לקראת המשחקים האולימפיים בריו בקיץ הבא. הרשימה כוללת לא פחות מ-34 שחקנים, כש-12 מתוכם ייבחרו לסגל הסופי בברזיל. בראש הסגל, שכולל את כל השחקנים שזכו באליפות העולם ב-2014 למעט דרק רוז, ניצבים לברון ג'יימס , סטף קרי, אנתוני דייויס, כריס פול, קווין דוראנט ועוד.

באופן לא מפתיע, הקבוצה שתשלח הכי הרבה נציגים למחנה האימונים היא האלופה גולדן סטייט, לה ארבעה שחקנים בסגל: סטפן קרי, קליי תומפסון ושני המוזמנים החדשים דריימונד גרין והאריסון בארנס. גם לקליבלנד יש שלושה נציגים, כשפרט ללברון מופיעים בסגל גם קיירי אירווינג וקווין לאב.

שחקני נבחרת ארצות הברית ב-2012 לברון ג'יימס, כריס פול. GettyImages
בפנים או בחוץ? לברון/GettyImages

על פי דיווח של מארק שטיין מרשת ESPN, לברון טרם החליט סופית אם להיות חלק מסגל הנבחרת בריו. הוא צפוי להודיע סופית על החלטתו בתום העונה הבאה. מי בוודאות לא יהיה שם הוא דמיאן לילארד, שלא היה חלק מהסגל בפעם הקודמת וכעת הודיע בפומבי כי הוא "לא מוצא טעם להצטרף הפעם". הסגל הסופי צפוי לערוך אימונים ראשונים לקראת האולימפיאדה באמצע חודש יולי בשנה הבאה.

הסגל המלא: למרכוס אולדריג' (סן אנטוניו), כרמלו אנתוני (ניקס), בראדלי ביל (וושינגטון), דמרקוס קאזינס (סקרמנטו), סטפן קרי (גולדן סטייט), אנתוני דייויס (ניו אורלינס), דמאר דרוזן (טורונטו), אנדרה דראמונד (דטרויט), רודי גיי (סקרמנטו), פול ג'ורג' (אינדיאנה), ג'יימס הארדן (יוסטון), גורדון הייוורד (יוטה), דוויט הווארד (יוסטון), קיירי אירווינג (קליבלנד), לברון ג'יימס (קליבלד), קווין לאב (קליבלנד), קאווי לאונרד (סן אנטוניו), צ'נדלר פארסונס (דאלאס), כריס פול (קליפרס), קליי תומפסון (גולדן סטייט), ג'ון וול (וושינגטון), ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי), האריסון בארנס (גולדן סטייט), ג'ימי באטלר (שיקגו), מייקל קרטר וויליאמס (מילווקי), מייק קנולי (ממפיס), דריימונד גרין (גולדן סטייט), בלייק גריפין (קליפרס), טוביאס האריס (אורלנדו), דיאנדרה ג'ורדן (קליפרס) ו-ויקטור אולדיפו (אורלנדו).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דמיאן לילארד, פורטלנד טריילבלייזרס. AP
סוחב משקעים. לילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully