וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הקדטים הפסידה 80:65 ליוון

השחקנים של רמי הדר הפסידו במשחק הבכורה באליפות אירופה דרג א' בליטא וינסו להימנע מהגעה למשחקי הדירוג 9-16. עמית עבו בלט עם 21 נקודות, אבל קלע רק 1 מ-9 משלוש

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
פתיחה ברגל שמאל. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

נבחרת הקדטים של ישראל פתחה הערב (חמישי) ברגל שמאל את אליפות אירופה לקדטים דרג א' בליטא עם הפסד 80:65 לנבחרת יוון. הנבחרת של רמי הדר החזיקה מעמד במשך שני רבעים וחצי, אך היוונים הצליחו לברוח על אף יום נורא מקו העונשין. ישראל תתמודד בימים הבאים של האליפות מול ליטא וספרד, ותקווה לנצח לפחות אחת מהן כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבתים השני, אחרת תרד למשחקי הדירוג 9-16, מהן יורדות שלוש נבחרות לדרג ב', כשאחת מהן תהיה רוסיה שנזרקה מהאליפות.

ההגנה הישראלית פתחה לא טוב את המשחק, ויוון ניצלה זאת כדי להמטיר שלשות ולעלות ליתרון תשע במהלך הרבע הראשון, ו-14:22 בסיומו. עמית עבו ואורי חי הובילו קאמבק נהדר של ישראל ברבע השני, כשהנבחרת של רמי הדר עלתה ליתרון 3, היוונים חזרו ליתרון, וסל של עידו שבת נתן לישראל יתרון 30:31 במחצית. עמית עבו המשיך להראות נהדר, אבל היוונים חזרו לעצמם, ושלשה על הבאזר מהחצי קבעה 49:56 ליוון בסוף הרבע השלישי. ברבע האחרון השלימו היוונים את הבריחה ליתרון דו ספרתי, ונסיונות קאמבק ישראלי לא צלחו. בסיום: 65:80 ליוון.

קלעו לישראל: עמית עבו 21 (1 מ-9 לשלוש), עמית זיס 12 ו-7 ריבאונדים, תומר פורת 9, איתן פארקר 8, אורי חי 6, עידו שבת 5, תומר לוינסון ואילון טוויזר 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully