וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באיטליה: יובנטוס ולאציו בקרב על הסופרקופה

למרות שנפרדה מפירלו, וידאל וטבס, אלופת איטליה בארבע השנים האחרונות מקווה לפתוח את העונה החדשה עם תואר (15:00, ספורט2). דיבאלה ומנדז'וקיץ' צפויים לפתוח. לאציו מחפשת נקמה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ארתורו וידאל עוזב את יובנטוס

עונת 2015/16 בכדורגל האיטלקי תצא לדרך בשבת (15:00, ספורט2) דווקא בשנגחאי, שם יתקיים הסופרקופה שיפגיש בין הדאבליסטית יובנטוס לקבוצה שהפסידה לה בגמר הגביע, לאציו. בעונה שעברה הפסידה הגברת הזקנה בפנדלים לנאפולי, בסופרקופה שנערך בדוחא לקראת סוף דצמבר, והפעם היא תנסה להחזיר את הגביע ולמעשה לרשום זכייה שלישית בארבע שנים ושביעית במצטבר, מה שיהפוך אותה לשיאנית המפעל (כרגע בשוויון עם מילאן). הביאנקוצ'לסטי רוצים לנקום ביובה על גמר הגביע ולזכות בתואר הזה בפעם הרביעית בהיסטוריה, ולראשונה מאז 2009.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. GettyImages
חולם על שער בבכורה. פאולו דיבאלה/GettyImages

יובנטוס עברה מהפכה לא קטנה בקיץ. אלופת איטליה בארבע השנים האחרונות, שפספסה טרבל פנטסטי רק בגלל הפסד לברצלונה, נפרדה מהמאסטרו אנדראה פירלו ומכרה את שחקני המפתח קרלוס טבס וארתורו וידאל, כשבמקומם הגיעו סמי חדירה, פאולו דיבאלה, סימונה זאזה ומריו מנדז'וקיץ'. שלושת החלוצים עשויים לפתוח יחד, אבל למסימיליאנו אלגרי יש לא מעט בעיות. חדירה פצוע וכך גם אלברו מוראטה, ג'ורג'יו קייליני ואנדראה ברצאלי, כך שלאונרדו בונוצ'י והבלם הצעיר והמוכשר דניאלה רוגאני (חזר מהשאלה באמפולי) צפויים לפתוח יחד במרכז ההגנה.

המגן סטפן ליכטשטיינר אמר לקראת המשחק: "יהיה קשה לחזור על עונה כמו זו הקודמת, וכדי להשתפר נצטרך לזכות גם בליגת האלופות. איבדנו שלושה שחקני מפתח, גם ברמה האנושית, אבל אנחנו עדיין החזקים ביותר כי זכינו באליפות האחרונה. האחרות התחזקו, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח". פאולו דיבאלה, שערך את הבכורה במדי פאלרמו נגד לאציו, מקווה להבקיע לרשתה בבכורה הרשמית ביובנטוס: "אני לא יודע איך זה ירגיש, אבל בטוח שזה יהיה מטורף".

ומה קורה אצל לאציו? אחרי עונה מרשימה שהסתיימה לא רק עם הופעה בגמר הגביע, אלא גם עם המקום השלישי והשגת הכרטיס לפלייאוף ליגת האלופות, סטפנו פיולי שמר על הסגל שלו והתחדש גם בכישרון ההולנדי ריקרדו קישנה שהגיע מאייאקס. מירוסלב קלוזה האריך חוזה בעונה נוספת וצפוי לפתוח בחוד, כשלוקאס ביגליה מקווה להניף גביע כבר במשחקו הרשמי הראשון כקפטן החדש של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully