וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: 0:5 לדורטמונד, שלושער למחיטריאן. ווסטהאם הודחה

הקשר הארמני להט עם שלושער ענק ב-13 דקות (73-86) והוביל את השוורצגלבן ל-0:6 בסיכום המפגשים, רויס ואובמיאנג השלימו. הפטישים, בסגל חסר מאוד, נוצחו 2:1 על ידי אסטרה, סאות'המפטון עלתה

אוהד בורוסיה דורטמונד עם שלט "ברוך הבא" למאמן תומאס טוכל. GettyImages
אוהדי דורטמונד עם קבלת פנים חמה לטוכל/GettyImages

משחקי הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית מתקיימים הערב (חמישי), כשבמוקד עמד המשחק בין בורוסיה דורטמונד לוולפסברגר כשהמארחת חוגגת עם 0:5 והנריך מחיטריאן מרשית שלושער. עוד קודם לכן, הצליחה אסטרה הרומנית לנצח 1:2 את ווסטהאם ב', שהגיעה בסגל חסר לחלוטין למשחק. סאותה'מפטון השלימה ניצחון קל על ויטסה.

גרציאנו פלה שחקן סאות'המפטון. GettyImages
הוציא את העוקץ מההתמודדות כבר אחרי ארבע דקות. פלה/GettyImages

אסטרה - ווסטהאם 1:2 (3:4 בסיכום המפגשים)

אחרי שהצליחו לחזור מפיגור 2:0 באפטון פארק בשבוע שעבר, הרומנים השלימו את המשימה עם ניצחון 1:2 מול ווסטהאם בגומלין. חשוב לציין שלפטישים מצפה משחק חוץ קשה מאוד ביום ראשון מול ארסנל בחוץ במסגרת המחזור הראשון של הפרמיירליג, ולכן סלאבן ביליץ' יצא למשחק עם סגל חסר מאוד ונטול כל מי שאמורים להיות שחקני הרכב.

כריסטיאן בודסקו כבש את שני השערים לזכות הקבוצה הרומנית בתוך ארבע דקות במחצית הראשונה, 32-36, ומחק שער חוץ מוקדם שכבש מנואל לאנסיני הארגנטינאי כבר בדקה הרביעית. אסטרה ממשיכה לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, ווסטהאם תתרכז בפרמיירליג ובמשחק החוץ הקשה שמצפה לה בראשון.

ויטסה - סאות'המפטון 2:0 (5:0 בסיכום המפגשים)

גרציאנו פלה כבש כבר אחרי ארבע דקות שער שהוציא את כל העוקץ מהמשחק, בוודאי אחרי ה-0:3 הביתי בשבוע שעבר. סאידו מאנה הכפיל בדקה ה-89 וקבע את תוצאת המשחק על 0:2 ו-0:5 בסיכום המפגשים לסאות'המפטון מול ויטסה ההולנדית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הנריך מחיטריאן שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
שלושער ב-13 דקות. מחיטריאן/AP

בורוסיה דורטמונד - וולפסברגר 0:5

השוורצגלבן עם משחק בית רשמי ראשון לעונת 2015/16 ובעידן תומאס טוכל, וזה נראה נהדר. בורוסיה דורטמונד הביסה 0:5 את וולפסברגר כשהנריך מחיטריאן כובש שלושער אדיר. מרקו רויס ופייר אמריק אובמיאנג השלימו את החגיגה וזה 0:5 ו-0:6 בסיכום המפגשים אחרי שניצחו 0:1 באוסטריה במשחק הראשון.

במחצית התוצאה עדיין הייתה 0:0 ובדקה ה-48 רויס הצליח לכבוש את הראשון עם בעיטה נהדרת אחרי בישול של מחיטריאן. השני הגיע בדקה ה-64 כשמסירת אמן של אילקאי גונדואן מצאה את פייר אמריק אובמיאנג, שהקפיץ מעל השוער פנימה את ה-0:2. כאן התחילה ההצגה של הארמני. בדקה ה-73 מחיטריאן בעט כדור חזק מאוד לפינה הקרובה מצד ימין כדי לעשות את זה 0:3. כעבור תשע דקות מחיטריאן פרץ מאגף שמאל, עבר שני שחקנים ובעט טיל לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:4. השער החמישי והאחרון הגיע בדקה ה-86 כשמחיטריאן בעט מ-22 מטר כדור חזק לפינה הרחוקה וזה 0:5.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד (אמצע) עם אילקאי גונדואן, פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
מחצית שנייה אדירה. שחקני דורטמונד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully