וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: נבחרת ישראל תפגוש את דאלאס סטארס

הנבחרת אותה מאמן האמריקאי דרק אייסלר תיוצג על ידי חמשת הליגיונרים שלה במשחק מול הקבוצה האמריקאית שזכתה באליפות ה-NHL ב-1999. המפגש יתקיים ב-12 בספטמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מפגש מעניין. נבחרת ישראל בהוקי קרח/מערכת וואלה, צילום מסך

קבוצת ההוקי קרח המקצוענית, דאלאס סטארס, תתמודד במשחק ראווה מול נבחרת ישראל בהיכלה שבפריסקו, כשכל ההכנסות הן תרומה לקידום ההוקי קרח בישראל ולהעלאת המודעות למשחק בישראל. דאלאס, הקבוצה הדרומית הראשונה שזכתה באליפות הליגה הטובה בעולם ה-NHL בשנת 1999, כבר מכרה כמחצית מהכרטיסים ל"דוקטור פפר" ארנה, והצפי הוא שכל 5,000 המושבים יהיו מלאים ב-12 בספטמבר.

ישראל, אותה מאמן האמריקאי, דרק אייסלר, תיוצג על ידי חמשת הליגיונרים שלה בליגות המכללות של ארצות הברית וקנדה, בנוסף למספר ישראלים בוגרים המשחקים בליגות החובבים בצפון אמריקה ובנבחרת ישראל. שחקני האלופה, ראשלצ דווילס, לא ייצאו למסע מכיוון שהם יהיו עסוקים בגביע אירופה לאלופות, לאחר שהצליחו במאמצים רבים להשיג מימון להופעה היסטורית של המועדון במפעל. בדאלאס ישחקו בעיקר כוכבי הקבוצה עד לאחרונה, שפרשו לא מזמן ושמותיהם מושכים את אוהדי הקבוצה.

בשער ישראל יעמוד שיאן ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים, וכיום יושב ראש ההתאחדות הישראלית, יבגני גוסין רבינוביץ: "יש קהילה יהודית גדולה בדאלאס, וכששחקן הנבחרת לשעבר, טל אבנרי, עבר לשם לרגל עסקיו, הוא יזם את המשחק, ובדאלאס סטארס הרימו את הכפפה. עד היום הצלחנו לקיים משחקים רק נגד מכללות. מדובר באירוע חשוב מאוד להוקי קרח הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully