וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי רומא מאושרים: מוחמד סלאח חתם, אדין דז'קו נחת

הקשר המצרי הצטרף בהשאלה מצ'לסי וקיבל את החולצה מספר 11: "הגעתי לאחת הקבוצות הגדולות בעולם". החלוץ הבוסני נרכש ממנצ'סטר סיטי תמורת 18 מיליון יורו ויחתום אחרי שיעבור בדיקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקפטן פרנצ'סקו טוטי מקבל את פניו של מוחמד סלאח/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת יותר משבועיים לפני פתיחת העונה באיטליה, סגנית האלופה רומא התחזקה משמעותית עם צירופם של מוחמד סלאח ואדין דז'קו. הראשון כבר חתם והוצג, השני נחת כדי לעבור בדיקות רפואיות.

הקשר המצרי בן ה-23, שכיכב בחצי העונה האחרונה במדי פיורנטינה עם תשעה שערים ב-26 הופעות, הצטרף בהשאלה מצ'לסי תמורת 5 מיליון יורו, כשלג'אלורוסי תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו ב-15 מיליון יורו בסיום העונה. סלאח כבר הוצג עם החולצה מספר 11, הצטלם עם הקפטן פרנצ'סקו טוטי ואמר: "רומא היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם ואני שמח להיות כאן. כולם כאן שואפים לזכות באליפות ונעשה הכול כדי לשמח את האוהדים".

פרט לסלאח, כאמור, גם דז'קו כבר הגיע לבירת איטליה והתקבל על ידי כ-1,000 אוהדים. החולצה עם המספר 9 כבר נמכרת בקצב מסחרר והחבר לנבחרת מיראלם פיאניץ' מחכה בקוצר רוח לשתף פעולה עם דז'קו במדי הקבוצה. רומא שילמה על החלוץ הבוסני בן ה-29 כ-18 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי, ממנה נפרד דז'קו אחרי חמש עונות ו-50 שערי ליגה ב-130 משחקים. הוא היה שותף לשתי אליפויות וגביע אחד.

דז'קו בשדה התעופה ברומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully