וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הלייקרס: מכבי חיפה תפגוש במסע שלה גם את ממפיס

הירוקים ייצאו זו הפעם החמישית למסע משחקים מול יריבות מהליגה הטובה בעולם, כשב-9 באוקטובר הם יפגשו את ממפיס בפדקס פרום ושלושה ימים לאחר מכן הם יתמודדו מול הלייקרס

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
עוד התנסות מעניינת. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תפגוש את הלייקרס וממפיס במסגרת מסע המשחקים שלה בחודש אוקטובר ב-NBA, כך הודיע המועדון. הירוקים הודיעו כי כמו בשנים האחרונות, הקבוצה תצא למשחקי הכנה מול שתי קבוצות מהליגה הטובה בעולם, כשב-9 באוקטובר בשעה 3:00, שעון ישראל, היא תפגוש את ממפיס בפדקס פורום, ושלושה ימים לאחר מכן היא תשחק נגד הלייקרס בשעה 4:30.

המסע של חיפה יהיה החמישי שאליו הקבוצה יוצאת בשש השנים האחרונות. זו הפעם השנייה שחיפה תפגוש את ממפיס אחרי שבאוקטובר 2013 נפגשו הקבוצות, והירוקים הפסידו 116:70. בארבע הפעמים הקודמות, הירוקים התמודדו מול עשר יריבות (ניו ג'רזי, גולדן סטייט, מינסוטה, פיניקס, דטרויט, ממפיס, וושינגטון, פורטלנד, סקרמנטו וטורונטו). חיפה מדורגת שנייה בכמות מפגשים מול קבוצות NBA מבין הקבוצות הבינלאומיות שהתארחו בצפון אמריקה.

"אנחנו נרגשים שהגריזליס הזמינו אותנו שוב לממפיס ואנחנו מצפים לשחק מול אחת הקבוצות המוכשרות ביותר ב-NBA", אמר בעלי המועדון, ג'ף רוזן. "ניתן לומר שלוס אנג'לס לייקרס היא הקבוצה הכי יוקרתית ב-NBA, ולהביא את מכבי חיפה לשחק מול כזה קהל לוהט ואוהד לישראל רק יחזק את המותג שלנו בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully