וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: עסקת דסה ואזולאי תעלה כ-6 מיליון שקלים

6.8.2015 / 19:44

לאחר ההעפלה לפלייאוף האלופות, מנסים גולדהאר וקרויף להשלים את העברת שני שחקני בית"ר, ויגדילו את הסכומים שיושקעו בהבאת המגן והקשר. עלויות דאבור עדיין גבוהות מדי. הדד ליין לרישום שחקנים: יום שני בחצות

ג'ורדי קרויף רוצה את אלי דסה ושלומי אזולאי באותה עסקה, ומשעות הבוקר (חמישי) הוא מנהל מגעים מול בית"ר ירושלים כדי לסגור את רכישת צמד השחקנים ביחד. קרויף לא חזר מצ'כיה לישראל והמשיך לענייניו באירופה, אבל הוא פעיל מאוד בטלפון מאז שעות הבוקר, וינכח מחר בהגרלת הפלייאוף בניון.

במכבי תל אביב הקציבו עד לא מכבר חמישה מיליון שקל לצירוף שני השחקנים ביחד, אבל כעת, משעלתה הקבוצה לפחות לשלב הבתים של הליגה האירופית, יהיה מוכן מיטש גולדהאר להגדיל את הסכום הכרוך בהבאתם. ההערכה היא שעבור השניים יסכימו במכבי תל אביב לשלם בסופו של דבר כשישה מיליון שקל, כאשר עבור דסה בלבד העסקה תיסגר סביב ארבעה מיליון שקלים.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב (ימין) עם מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
גורם במכבי תל אביב: "גולדהאר וקרויף לא יסכימו להתכופף בפני אף אחד רק בגלל ההצלחה בפלזן"/ברני ארדוב

הדחיפות במשבצת של דסה אולי גדול יותר, אבל המגן הימני ממילא לא יהיה זמין עבור סלבישה יוקאנוביץ' במשחקים הקרובים באירופה. לשני משחקי הפלייאוף הוא לא יוכל להירשם משום שכבר שיחק עם בית"ר במוקדמות, ומהמשחק הראשון בבתים, אם יצטרף, הוא מורחק בשל האדום שספג בשרלרואה. במכבי תל אביב אמרו על כך כי "ג'ורדי לא קונה את דסה בשביל שני המשחקים הקרובים. העסקה הזו היא לשנים רבות קדימה". דסה אמור להרוויח במכבי תל אביב כ-250 אלף יורו נטו לעונה.

במכבי תל אביב העריכו לאורך כל היום כי המו"מ המתיש מול בית"ר ירושלים ואלי טביב יסתיים על הצד הטוב ביותר, אבל הדגישו כי "גולדהאר וקרויף לא יסכימו להתכופף בפני אף אחד רק בגלל ההצלחה בפלזן". המועד האחרון לרישום שחקנים חדשים לפלייאוף הוא יום שני הקרוב בחצות, כשלאחר מכן יוכל להצטרף שחקן אחד נוסף בלבד, עד 24 שעות לפני המשחק הראשון.

קרויף לא יחכה למואנס דאבור, משום שגראסהופרס עדיין דורשת קרוב ל-3 מיליון יורו עבורו. ההולנדי כבר החליט לסגור עם חלוץ זר שאמור לחתום בתוך זמן קצר מאוד, ורק אם מכבי תעפיל לליגת האלופות ודאבור עדיין יהיה פנוי, הוא יחזור להיות רלוונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully