וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אסי בלדוט חתם רשמית לשנה אחת

הזהובים הודיעו על החתמתו של הקשר, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-34, לעונה הקרובה. "מאחל לנו עונה מוצלחת ושהקהל ימשיך לבוא ולעודד אותנו", אמר השחקן לאתר הקבוצה. פופוביץ' שוחרר

זה היה צפוי מתחילת הקיץ והיום (חמישי) זה הפך לרשמי. הקשר אסי בלדוט חתם על חוזה לעונה נוספת בבני יהודה. הקשר הוותיק, שבקרוב יחגוג 34, גדל במועדון ושב למדים הכתומים לפני שנתיים. כבר לפני זמן מה הוא סיכם עקרונית את תנאיו, אך החתימה הרשמית התעכבה בשל אילוצים כספיים של המועדון. השבוע נפתרו כל המחלוקות והסמל הוותיק נשאר לעונה נוספת.

שחקן בני יהודה אסי בלדוט. ברני ארדוב
"שמח להישאר בבית שלי". בלדוט/ברני ארדוב

"אני שמח מאוד לחתום לעוד עונה ולהישאר בבית שלי, במועדון שאני כל כך אוהב", אמר בלדוט לאתר הרשמי של בני יהודה, "מאחל לנו עונה מוצלחת ושהקהל ימשיך לבוא ולעודד אותנו. אני מבחינתי רוצה לסיים את הקריירה בבני יהודה". במהלך השבוע חתמו גם הקשר אלמוג בוזגלו ושוער המשנה איתמר ישראלי, באופן רשמי על חוזה לעונה הקרובה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בקבוצה הוחלט שלא להחתים, נכון לעכשיו, את הקשר היווני דימיטריוס פופוביץ' והוא שוחרר. למרות שהרשים באימונים ובמשחק גביע הטוטו בו נטל חלק, הוחלט לוותר על היווני, בשל הצורך הדחוף יותר להחתים תחילה, בלם זר וקשר אחורי זר.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הנטייה במועדון היא לשחרר את הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלא מצליח להתגבר על הפציעה הקשה שעבר בכף רגלו ולמעשה אינו כשיר לשחק. בשבת תארח בני יהודה את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו, בבלומפילד, כאשר מחיר הכרטיסים יהיה אחיד ויעמוד על 50 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully