וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דיאנטה גארט חתם לעונה אחת

8.8.2015 / 10:40

הגארד האמריקאי, ששיחק 90 משחקים בפיניקס ויוטה, ישלים את הקו האחורי של צביקה שרף לצידם של סוואן, לייש וכנראה נאור שרון. רשם בעונת השיא 3.5 נקודות ו-1.7 אסיסטים למשחק ב-NBA

דיאנטה גארט שחקן מכללת איווה סטייט. GettyImages
חיזוק מעניין. גארט/GettyImages

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, כשהיום (שבת) חתם בקבוצה הגארד האמריקאי דיאנטה גארט. השחקן האמריקאי, ששיחק 90 משחקים ב-NBA במדי פיניקס ויוטה, היה מועמד למספר קבוצות בישראל בעבר, אך דווקא עכשיו, לאחר שכבר טעם מהליגה הטובה בעולם, מצטרף לקבוצה המרתקת שבונה צביקה שרף בעיר הנמל. הוא מצטרף בקו האחורי לאייזיאה סוואן ונועם לייש, כשבאשדוד מקווים לסגור סופית את סוגיית נאור שרון בתקופה הקרובה ולצרפו באופן רשמי לסגל.

גארט (26, 1.93) הוא בוגר אוניבריסטת איווה סטייט משנת 2011, כשבשנתו האחרונה במכללה פרץ בצורה מדהימה עם 17.3 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-1.7 חטיפות בממוצע למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט יצא לאירופה וחתם ב-KK זאגרב, אך שוחרר אחרי כמה חודשים ואת העונה סיים בנאנטר הצרפתית. בעונת 2012/13 זכה לחוזה במדי פיניקס לאחר שהרשים בליגת הקיץ, אך מצא את עצמו משחק לא מעט בבייקרספילד מליגת הפיתוח. ב-19 משחקים בסאנס רשם 2.1 נקודות ומספר 1.6 אסיסטים. בעונה שלאחר מכן שוחרר לפני תחילת העונה מאוקלהומה, ולמרות שהיה נראה כי ישחק בליגת הפיתוח, קיבל בחודש נובמבר חוזה ביוטה ורשם 71 משחקים במדי הג'אז עם 3.5 נקודות ו-1.7 אסיסטים ב-15 דקות משחק. בעונה שעברה נשלח בטרייד לטורונטו, ממנה שוחרר, ולאחר מכן שוחרר גם מפורטלנד ששקלה לתת לו הזדמנות. הוא ירד לאיווה מליגת הפיתוח, נבחר לאולסטאר של הליגה, ולקראת סיום העונה נשלח בטרייד תמורת ווילי ריד, אקס הפועל אילת, לגראנד רפידס דרייב מליגת הפיתוח.

כאמור, הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו את אייזיאה סוואן וגארט בקו האחורי כשאת הסגל הזר משלים נכון לעכשיו צ'ארלס תומאס שממשיך לעונה שנייה. מלבד נועם לייש חתומים באשדוד גם ווילי וורקמן, ג'רמיין הול, יהוא אורלנד ואור סולומון, כשבמועדון מקווים כי יהונתן שולדבראנד, שהגיע להבנות עם הצהובים, יסיים את המגעים לשחרורו מהפועל תל אביב בקרוב, ויוכל להצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully