וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת פותחת את משחקי ההכנה, ניסים: "כיף ומרגש לחזור למקדוניה"

6.8.2015 / 17:08

הנבחרת תפתח בשישי את משחקי האימון נגד מקדוניה והנדריקס, והגארד נזכר במקום שבו זכו הוא וחבריו במדליית הכסף לנבחרות עתודה בשנת 2000: "פה הבנו שאנחנו יכולים להיות שחקנים"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תפתח מחר (שישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת יורובאסקט 2015 כשתפגוש באוכריד, מקדוניה, את הנבחרת המקומית במסגרת טורניר הכנה (21:15, ערוץ הספורט). שחקני הנבחרת הגיעו אתמול בלילה למדינה אחרי שתי טיסות, ונתקלו בקשיים להגיע לעיר הנופש לאחר שהאוטובוס שהוביל את השחקנים והצוות נתקע. רק בשלוש לפנות בוקר הגיעו השחקנים לאוכריד, והצוות המקצועי החליט לוותר על אימון הבוקר לטובת אימון מתיחות קל במסדרון בית המלון. הערב תערוך ישראל את אימון הבכורה שלה לקראת הטורניר.

אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
הגיע ברגע האחרון. אפיק ניסים/אתר רשמי, אתר מנהלת הליגה

לעיר אוכריד יש מקום של כבוד בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי, לאחר שבשנת 2000 זכתה נבחרת העתודה במדליית כסף באליפות אירופה שנערכה בעיר. "בשבילי אוכריד זו נוסטלגיה ונקודת ציון בקריירה ובכלל חוויה בלתי רגילה, גם באופן אישי וגם לכדורסל הישראלי כולו", סיפר גארד הנבחרת, אפיק ניסים, ששיחק באותה אליפות. "אוכריד עשתה אצל כולנו שינוי כשהבנו שאנחנו יכולים להיות שחקנים, ושחקנים טובים, ופה עשינו היסטוריה. זה באמת מאוד כיף ומרגש לחזור לפה. המחזור שלנו בכל אירופה מאוד מוכשר עם הרבה שחקני NBA ויורוליג, וזה בעצם מעצים את ההישג שלנו לפני 15 שנה בדיוק בתאריכים הללו".

שחקן הפועל אילת כבר קיבל שחרור מהמאמן ארז אדלשטיין לאחר שלא היה אמור להיות בין 15 השחקנים שיפתחו את האימונים, אך הוזעק לסגל לאחר מכת הפציעות שעברה על הנבחרת לפני תחילת ההכנות. "אני פה כדי ליהנות ולעשות את המקסימום בשביל הנבחרת ולא לחשוב על דברים אחרים. הייתי מאוד שמח אם יניב גרין היה פה איתי. עברנו את כל זה ביחד והוא השותף שלי לחדר בנבחרת הרבה מאוד שנים ויש לנו הרבה חוויות יחד. חבל שהוא לא פה איתי ואני מקווה שהוא יחלים במהרה ויהיה איתנו", אמר השחקן המבוגר ביותר בנבחרת כיום והוסיף על החבר'ה הצעירים: "יש לנו נבחרת טובה ואנחנו מקבלים בברכה את הצעירים. אנחנו זוכרים שגם אנחנו היינו צעירים וזה לא פשוט להגיע לנבחרת הבוגרת ולהשתלב. כמו תמיד נצטרך להביא את מה שמאפיין את הכדורסל הישראלי ונצליח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן לוקומוטיב קובאן ריצ'רד הנדריקס. Marina Kobzeva, GettyImages
השם הבולט של המקדונים. הנדריקס/GettyImages, Marina Kobzeva

נבחרת מקדוניה, אותה מאמן החל מהחודש מריאן סרבינובסקי, הייתה אחת הנבחרות המרתקות ביבשת בשנת 2011 כשהגיעה עד לחצי גמר היורובאסקט, אבל בשנים האחרונות חלה נסיגה מסוימת ביכולת הנבחרת. השחקן המוכר ביותר בסגל המקדוני הוא המתאזרח ריצ'רד הנדריקס, שכיכב במכבי תל אביב, ומשחק היום בלוקומוטיב קובאן. קפטן הנבחרת הוא הפורוורד המצוין ווידן סטוינובסקי, כשגם אחיו דמיאן נמצא בסגל. מי שמשמש כיושב ראש איגוד הכדורסל המקדוני החל מחודש מרץ האחרון הוא פטר נאומוסקי, גדול שחקני מקדוניה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully