וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט חגגה: "מי היה יכול לדמיין דבר כזה לפני שנה וחצי?"

המיז'ונריוס הניפו את גביע ליברטדורס בפעם השלישית בתולדותיהם והראשונה מאז 1996. המאמן מרסלו גאז'רדו: "זה רגע עצום שאנחנו זוכים להיות חלק ממנו". ואניוני: "שחקנים עם ביצים ענקיות"

עריכה: מרום שפיצר

ריבר פלייט חזרה הלילה (בין רביעי לחמישי) להיות מלכת דרום אמריקה, כאשר הביסה 0:3 בגומלין גמר גביע ליברטדורס את טיגרס המקסיקנית, ניצחה 0:3 בסיכום שני המשחקים אחרי 0:0 במשחק הראשון והניפה את התואר היוקרתי ביבשת בפעם השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 1996. ארבע שנים וחודש אחרי שירדו ליגה, המיז'ונריוס שוב על גג העולם.

המאמן מרסלו גאז'רדו אמר: "אני חש אושר גדול. זה רגע עצום שאנחנו זוכים להיות חלק ממנו יחד עם כל אוהדי ריבר. זו חגיגה אחת גדולה עבור כולם. התואר הזה שייך לכולם, לשחקנים שהשאירו הכל על המגרש, שהקריבו המון, לאוהדים שחיכו 19 שנים כדי לחזור לחגוג ככה. תודה לכל מי שהגיע לתמוך בנו ושנהנה מהמסיבה הזו. אנחנו רוצים עוד".

שחקני ריבר פלייט חוגגים זכייה בגביע ליברטדורס. AP
מסיבה במונומנטל/AP

פרננדו קבנאגי, חלוץ ריבר, שפרש מיד לאחר סיום המשחק, חגג: "זה סופה של תקופה ואני גאה בכך שזה נגמר בצורה הזו, עם הגביע הכי חשוב, במדי ריבר". הבלם רמירו פונס מורי, שכבש את השער השלישי, הוסיף: "אנחנו קבוצה מאוד צנועה, עובדים קשה כל יום. אין לי מילים מרוב אושר. עמדה מולנו יריבה מצוינת".

ליאונל ואניוני אמר: "זה מדהים. יש לנו חומר אנושי מדהים בקבוצה. שחקנים עם ביצים ענקיות. בעשר הדקות האחרונות של המשחק כבר לא יכולתי להאמין". שחקן העבר של ריבר, אנסו פרנצ'סקולי, הוסיף בהתרגשות: "מי היה יכול לדמיין דבר כזה לפני שנה וחצי?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי ריבר פלייט. AP
אווירה מדהימה ביציעים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully