וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאולו סוזה יוביל את הפתעת העונה? זו קבוצה בצלמו ובדמותו"

אחרי ה-1:2 על ברצלונה, פיורנטינה השיגה גם 0:1 בחוץ מול צ'לסי במשחק הכנה נוסף ובינתיים, נראית נהדר. מאמן מכבי ת"א לשעבר גורף מחמאות: "הקבוצה מאורגנת ומשחקת חכם ומרגש"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

כאשר פאולו סוזה מונה למאמן פיורנטינה, הקהל של הויולה לא ממש היה מרוצה מהעובדה שכוכבה של יובנטוס לשעבר, היריבה השנואה, יעמוד על הקווים. אלא שלפחות בכל הנוגע למשחקי קדם העונה, סוזה נהנה מהצלחה נהדרת ואמש (רביעי), הקבוצה שלו השיגה ניצחון יוקרתי שני ברציפות, 0:1 בסטמפורד ברידג' על צ'לסי. הניצחון הזה הגיע שלושה ימים בלבד אחרי ה-1:2 על ברצלונה וכעת, פיורנטינה תתפנה לעוד שבועיים וחצי של הכנות עד למשחק הגדול במחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית, בבית מול מילאן.

סוזה אמר בסיום ניצחון החוץ על אלופת אנגליה: "אנחנו רוצים להמשיך לשחק ככה ולהראות טוב. כולם עובדים כמו שצריך ויודעים מה לעשות עם הכדור וגם בלעדיו. יש משחקים בהם אי אפשר לעשות את הכול כמו שצריך, אבל היכולת הקבוצתית הייתה חשובה יותר מהיכולת האישית".

המאמן המשיך: "אני שמח שהשחקנים נראים ככה ומקווה שאנחנו בונים משהו טוב ויכולים להמשיך לנצח. אני רק רוצה שנמשיך להתקדם ולהיות תחרותיים. אנחנו מנסים ליהנות מהכדורגל. זה בהחלט ניצחון טוב עבורנו".

באתר האיטלקי "ספורט פייפר" החמיאו: "פיורנטינה ממשיכה להרשים. זו קבוצה בצלמו ודמותו של פאולו סוזה. אקס יובנטוס בנה את הקבוצה כמו שהוא רצה, מאמן אותה בצורה סולידית ומשיג תוצאות מעודדות מאוד. הניצחונות באוגוסט לא שווים נקודות, אבל הם שווים הרבה במצב הרוח של הקבוצה. האם פאולו סוזה הולך להוביל את הפתעת העונה?".

בדיווח על המשחק ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי נכתב: "פיורנטינה מראה המון איכויות, בדיוק כמו שפאולו סוזה רוצה. מהרגע הראשון, היא יזמה בסטמפורד ברידג' וביצעה בדיוק את מה שהמאמן שלה ביקש. היא מאורגנת, משחק חכם וקבוצתי ונמצאת כבר עכשיו בכושר טוב".

ב"רקורד" הפורטוגלי נכתב: "כשהוא מונה למאמן פיורנטינה, סוזה הבטיח כדורגל מרגש וניצחונות. בינתיים, בקדם העונה, הוא עומד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully