וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: ג'ק ווילשר פצוע בקרסול, ייעדר 6-8 שבועות

הקשר חסר המזל של ארסנל נפגע באימון בדיוק באותו מקום שהשאיר אותו מחוץ למגרשים למעלה משנתיים במצטבר לאורך הקריירה. אם ייאלץ לעבור ניתוח, עלול להיעדר עד שלושה חודשים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עונת הפרמיירליג עוד לא החלה, אבל ג'ק ווילשר שוב פצוע. הקשר הנהדר של ארסנל, רק בן 23, הספיק לסבול מכ-25 פציעות מאז הצטרף לתותחנים וכעת, פגיעה בקרסול, פציעה ממנה סבל לא מעט פעמים בעבר, תשבית אותו לתקופה של שישה עד שמונה שבועות.

ווילשר, שבשל מצבו הבריאותי הרעוע תמידית זכה באנגליה לאורך השנים לכינוי המעליב: "ווילצ'ר" (כיסא גלגלים), עלול להחמיץ אפילו שלושה חודשים אם יזדקק בסופו של דבר לניתוח, אולם בארסנל עדיין מקווים שהדברים לא יצטרכו להגיע למצב זה.

ווילשר נפצע במהלך האימון בשבת והתותחנים, שיפתחו את עונת הפרמיירליג שלהם ביום ראשון עם משחק מול ווסטהאם אחרי שכבר זכו במגן הקהילה וסיפקו קדם עונה מוצלח, קיוו תחילה שהשחקן יהיה כשיר כבר תוך שלושה שבועות, אולם התבדו.

רק במאי האחרון חזר ווילשר מקרע ברצועה שהשבית אותו למשך חמישה חודשים. לאורך חמש השנים האחרונות הוא סבל משלל פציעות, כולל בהאמסטרינג ובגב, אולם הקרסול הבייתי הוא זה שהשאיר אותו מחוץ למגרשים למשך יותר משנתיים בסך הכול.

ג'ק ווילשר, שחקן ארסנל. GettyImages
שוב פצוע. ווילשר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully