וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בצ'כיה: "יום רביעי השחור. הכדורגל המקומי ספג מכה אנושה"

"זהבי עשה את ההבדל, הוא גזר את דינה של פלזן". "התוכנית הטקטית של מכבי תל אביב עבדה בצורה מושלמת". "קובק שוב נכשל באירופה". בצ'כיה המומים מההדחה של הקבוצות המובילות במדינה ומההפסד הכלכלי העצום, ומחפשים אשמים. וגם: הציונים. צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

קובי אליהו

"יום רביעי השחור". כך כינו בצ'כיה לערב הנורא שעבר על הכדורגל המקומי, כאשר שתי הקבוצות המובילות במדינה, ויקטוריה פלזן וספרטה פראג, הודחו בבושת פנים ממוקדמות ליגת האלופות, זאת למרות שהשיגו מקדמה גדולה במשחק הראשון שנערך מחוץ למדינתן. פלזן, שניצחה 1:2 את מכבי תל אביב בבלומפילד, הפסידה אמש (רביעי) בביתה 2:0 והודחה, ואילו ספרטה סיימה את דרכה במפעל לאחר הפסד ביתי 3:2 לצסק"א מוסקבה (2:2 במשחק הראשון).

"שוק". "הלם". "מכה אנושה לכדורגל הצ'כי". בתקשורת המקומית התאכזבו מאוד מהתוצאות ולא ריחמו על הקבוצות המובילות במדינה. "מדובר בהפסד של מיליונים לכדורגל המקומי. ערן זהבי עשה את ההבדל, הוא גזר את דינה של ויקטוריה פלזן".

"פלזן הגיעה למשחק בדיוק כמו שהגיעה למשחק הראשון, עם אותו מערך, כשלעומתה מאמן מכבי תל אביב ביצע לא פחות מארבעה שינויים", נכתב באחד העיתונים הגדולים במדינה. "מכבי תל אביב נראתה חדה ופתחה בהתלהבות. היא החזיקה בכדור בחלק גדול מהזמן כשוויקטוריה לעומתה בנתה על מתפרצות והייתה עסוקה במשימות הגנתיות. היא לא רצתה לייצר מרחבים ולהסתכן בספיגת שער מוקדם. הבסיס של הקבוצה הישראלית הוא הנעת כדור. היא עשתה זאת בצורה טובה ובנוסף שיחקה עם ביטחון. היא הציגה יכולת גבוהה יותר מאשר במשחק הראשון".

מירוסלאב קובק מאמן פלזן. קובי אליהו
ספג ביקורת. מירוסלב קובק/קובי אליהו

פרשן הכדורגל של אתר "isport" המקומי הוסיף: "פלזן שיחקה על מיליוני דולרים, ולא ראו זאת על כר הדשא. מדובר בהפסד כלכלי עצום עבור המועדון. המאמן מירוסלב קובק שוב נכשל בבמה האירופית. מאידך, התוכנית הטקטית של מכבי תל אביב עבדה בצורה מושלמת. פלזן הלכה אחורה, והזמינה את מכבי תל אביב לתקוף. השער שלה היה באוויר, ואז היא מצאה שחקן בשם ערן זהבי, שהיה פשוט מדהים".

"ההדחה של ויקטוריה עצובה מאוד ותיזכר תקופה ארוכה", הוסיף הפרשן המקומי. "אסור היה לה לשחק על 0:0. השחקנים בוודאי ידעו זאת, וגם קובק, אבל הכול פשוט השתבש. נראה כאילו ויקטוריה שכחה שהיא משחקת במגרשה הביתי. היא בכלל לא הייתה צריכה לדאוג משער חובה, אלא רק לשחק נכון, עם הרבה שקט ובלי לחץ. אבל זה פשוט לא קרה. מדובר באכזבה עצומה עבור הכדורגל הצ'כי. במקום יום חג, קיבלנו יום שחור, זאת לאחר שהפלייאוף של ליגת האלופות היה קרוב מתמיד".

באחד העיתונים הצ'כים, חילקו לשחקנים ציונים. הקפטן דויד לימברסקי, שהכשיל את ערן זהבי, קיבל את הציון הנמוך ביותר - 3 - בעוד שרוב שחקני ההרכב קיבלו 5. וצלאב פרוחזקה, תומאש הורז'אבה, איידין מחמוטוביץ' ומיכאל ג'וריש, שנכנס כמחליף, קיבלו 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציונים של שחקני ויקטוריה פלזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully