וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד נחתה. לחמן: "אני לא זוכר כלום, איבדתי את ההכרה"

המאמן שחזר את רגעי האימה שעבר כאשר אוהדי צסק"א סופיה תקפו אותו ואת שחקניו ויצא נגד איל ברקוביץ': "אדם שלא ראוי שאזכיר את שמו, שהיה נגד הנבחרת, שלא יטיף לי איך להתנהג"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מ.ס. אשדוד נחתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל, כמה ימים לאחר ששחקניה הותקפו על ידי אוהדי צסק"א סופיה לקראת סיומו של משחק אימון סוער בין הקבוצות, שנערך במסגרת מחנה האימונים באירופה של היורדת לליגה הלאומית. המהומה החלה לאחר כניסה פרועה, אחת מני רבות על פי הבולגרים, של אחד משחקני הקבוצה של אייל לחמן באחד משחקני היריבה. אוהדי צסק"א ירדו אל כר הדשא וניסו לפגוע בשחקני אשדוד.

עם הנחיתה בישראל בחר לחמן לתקוף את איל ברקוביץ', שטען שלמקרה היה קשר לסגנון הכדורגל האגרסיבי המאפיין את הקבוצות של המאמן לאורך השנים: "דווקא בגלל מה שקרה, זה מאוד מטריד שבבית שלך, במדינה שלך, בתוך הודעות התמיכה יש גם איזה בודד אחד או שניים שניסו לשייך את האירוע הזה אלינו ולאשמתנו ואם למקד את זה, נגדי ובאשמתי. אני רואה בזה אירוע חמור מאוד. זה אדם שלא ראוי שאני אזכיר את השם שלו. הוא לא מפסיק לעשות נזקים לאנשים, מטיח בהם רפש. שיבדוק את עצמו. זה היה דבר חמור. הוא פעם עמד במרכזה של שערורייה וספג בעיטה ואף אחד לא אמר לו שהוא ספג את הבעיטה באשמתו. עברתי אירוע מאוד לא נעים באופן אישי, אני שמח שאני חלק מקבוצה שעמדה לצדי ומאחורי".

אייל לחמן מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
אירוע לא נעים. לחמן/ניב אהרונסון

לחמן הוסיף: "מה שקרה היה מפתיע מאוד. המשחק אמור היה להיערך בעיירה שהתאכסנו בה, אבל המשטרה המקומית סירבה לקיים שם את המשחק. היא הזהירה אותנו שהקהל של צסק"א סופיה פרוע והגדירו אותם כ'מחריבי עיירות'. ברגע שהוצע לנו לשחק באצטדיון המקומי שמחנו. הופתענו לגלות ניידות שמלוות אותנו ועשרות שוטרים ואז התברר לנו שיש מערכה גדולה בין הקהל למועדון, שחייב 30 מיליון יורו וכנראה מורד לליגה השלישית. הקהל שם הניף ידיים במועל יד וצועק 'פלסטין' מכל עבר. אני לא זוכר כלום. רק שהתעוררתי על הספסל עם כאבי ראש והפיזיותרפיסט שפך עליי מים. התאוששתי וחולצתי משם יחד עם השחקנים".

לסיום, אמר המאמן: "הבולגרים באו להתנצל על האירוע. למה להטיח האשמות? המאמן סופג בקבוק בעורפו בהפתעה ומאבד את ההכרה שלו ובאים ומאשימים אותו. אני מציע לראות את המשחק. הבן שלי התגייס עכשיו לקרבי. אותו חצוף שביקר אותי, דאג לקפוץ בשערים נגד נבחרת ישראל. אני את הילדים שלי יודע לחנך, אז שלא יטיפו לי מוסר איך להתנהג. אנחנו ישראלים, מחוספסים והדברים האלה חולפים. היו רגעים לא נעימים ואנחנו תמיד משתדלים להסתכל על מה שחשוב".

גדי קינדה אמר על האירוע: "היו הרבה קריאות לא נעימות, שחקנים התחממו וזרקו עליהם בקבוקים והשופט לא עצר את זה בזמן. זה הלך והידרדר ובדקה האחרונה קרה משהו שהדליק את הקהל שלהם והוא נכנס למגרש. באמת לא נעים. הגיעה משטרה, אבל באיחור. שחקנים סיכנו את החיים שלהם והיו צריכים לברוח באמצע המגרש. אני הייתי עם כמה שחקנים בחדר ההלבשה והיינו תקועים שם. זה אירוע שלא נשכח בזמן הקרוב. היו רגעים שזה היה ממש מפחיד. אוהדים שתויים רודפים אחרי שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully