וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט הביסה 0:3 את טיגרס וזכתה בקופה ליברטדורס

המיז'ונריוס, שרק לפני ארבע שנים ירדו לליגה השנייה, החזירו לעצמם את התואר אחרי 19 שנות הפסקה בזכות ניצחון מוחץ. לוקאס אלאריו (45), קרלוס סאנצ'ס (75, פנדל) ורמירו פונס מורי (79) כבשו

עריכה: מרום שפיצר

1,501 ימים חלפו מאז קרה הבלתי ייאמן, וריבר פלייט ירדה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה בארגנטינה. מאז, המיז'ונריוס הספיקו להתאושש, לעמוד בחזרה על הרגליים, לזכות באליפות ולפני שנה, גם לזכות בקופה סודאמריקנה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), המסע הארוך והמדהים של האימפריה הכי גדולה בארגנטינה הגיע לנקודת שיא, כאשר החבורה מבואנוס איירס הניפה בפעם השלישית בתולדות המועדון והראשונה מזה 19 שנים את הגביע הכי חשוב בדרום אמריקה, הקופה ליברטדורס.

אחרי 0:0 במקסיקו במשחק הראשון, התייצבה טיגרס לגומלין באצטדיון המונומנטאל בתקווה להפוך לקבוצה המקסיקנית הראשונה אי פעם שזוכה בתואר, אולם מהרגע הראשון היה ברור שהאווירה המטורפת ביציעים תקשה מאוד על האורחים לחולל הפתעה.

ריבר נאלצה להזיע לא מעט במחצית הראשונה, אבל ממש רגע לפני ההפסקה, לוקאס אלאריו הכניס את הראש בצורה נהדרת וקבע 0:1. טיגרס סירבה לוותר ויצאה קדימה בתקווה להשיג את השוויון, אולם הגנת ריבר לא טעתה ולא נתנה לפייר אנדרה ז'יניאק צ'אנס לעקוץ אותה. בסופו של דבר, רבע שעה לסיום, האורוגוואי קרלוס סאנצ'ס הכפיל את היתרון עם פנדל מדויק וארבע דקות לאחר מכן, רמירו פונס מורי, הבלם של ריבר, עלה היטב לכדור קרן והפך את הסיפור לחגיגה אמיתית. עד לשריקה האחרונה, הטירוף ביציעים רק עלה מדרגה ובסיום, ריבר פלייט היא אלופת דרום אמריקה.

שחקני ריבר פלייט חוגגים זכייה בקופה ליברטדורס. AP
ערב מדהים בבואנוס איירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully