וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הכי משעממת בעולם: טורפדו ארמביר מרדימה את הצופים

עם ואלרי קרפין על הקווים ואקס הפועל חיפה על כר הדשא, הקבוצה הקטנה מדרום-מערב רוסיה רשמה תוצאה זהה בכל אחד מחמשת מחזורי הפתיחה: 0:0. השוער בטח מרוצה, אבל הקו האדום קרוב

אימג'בנק GettyImages

בעוד בליגות הגדולות באירופה מחממים מנועים לקראת שריקת הפתיחה לעונת 2015-16, בכמה מקומות ברחבי אירופה היא כבר יצאה לדרך. על פי השבועות האחרונים בלבד, כבר אפשר להעניק תואר אחד: הקבוצה הכי משעממת בעולם. הזוכה המאושרת: טורפדו ארמביר מליגת המשנה ברוסיה.

חמישה מחזורים בתוך העונה, טורפדו הקטנה צברה חמש תוצאות תיקו ובאף אחד מהמשחקים שלה לא נכבש אפילו שער אחד לרפואה. חמישה משחקים שהסתיימו ב-0:0, 450 דקות של כדורגל לא כולל זמן פציעות, ללא כדור ברשת. זה התחיל את נקודה נגד קבוצת המילואים של זניט סט. פטרסבורג ונמשך עם תוצאות זהות נגד חברובסק, ארסנל טולה, סראטוב וטוסנו. איזה שעמום, וזה רחוק מלהיות הסוף.

ארמביר היא עיר קטנה במחוז קרסנודאר שבדרום-מערב רוסיה. טורפדו המקומית הוקמה ב-1960 ועברה כמה גלגולים עד זה הנוכחי. בעונה שעברה היא העפילה לליגת המשנה אחרי שהוכתרה לאלופת המחוז בליגה השלישית, אבל עלו סימני שאלה בנוגע ליכולת שלה לעמוד בדרישות הנדרשות להירשם לליגה השנייה. ראשי קובאן קרסנודאר שקלו לרכוש את הזכויות של המועדון ולהפוך אותו לקבוצת המילואים שלהם, אבל כמה ימים לפני שהעונה יצאה לדרך, טורפדו קיבלה את הרישיון המיוחל.

מאמן ספרטק מוסקבה לשעבר, ואלרי קרפין. Epsilon, GettyImages
אפילו לא כדור אחד ברשת. קרפין/GettyImages, Epsilon

באותו זמן ואלרי קרפין מונה לתפקיד המאמן. שחקן העבר הגדול שלא הצליח על הקווים של ספרטק מוסקבה ונחל כישלון חרוץ במאיורקה, קיווה לשקם את קריירת האימון שלו בדרום-מערב רוסיה, אבל כשהגיע הוא נתקל בעיי חורבות. אין מתקנים שמתאימים לסנטדרט המקצועני אליו הורגל ובעיקר אין שחקנים. למזלו של קרפין, בארמניה הלא מאוד רחוקה, התחוללה מיני דרמה שעזרה לו מאוד.

אוליסס ירבאן שהודחה לפני כמה שבועות ממוקדמות הליגה האירופית על ידי בירקירקה המלטזית, החליטה "להעניש" את השחקנים ושיחררה כמעט את כל חברי הסגל. 10 מהם ארזו פקלאות ועברו ביחד לטורפדו ארמביר. אחד מהם אגב, הוא אירקלי ג'פרידזה הגאורגי, אקס מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה ומכבי הרצליה. בסך הכול טורפדו החתימה 19 שחקנים חדשים ושחררה כמות זהה.

בכל מקרה, האקסים של אוליסס ירבאן וחבריהם, לא כבשו העונה אפילו שער אחד, אבל גם לא ספגו. השוער מיכאיל קומארוב בוודאי מאושר - בקצב הזה הוא עוד ישבור שיאים, אבל טורפדו צברה רק חמש נקודות והיא מקדימה את הקו האדום בנקודה בודדת. בעוד חמישה ימים היא תצא למשחק חוץ נגד וולגה נובגורוד ואולי, רק אולי, הכדור יגיע לרשת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
היראקלי ג'פרידזה שחקן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
עבר מאוליסס ירבאן ביחד עם תשעה שחקנים נוספים. ג'פרידזה במדי מכבי הרצליה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully