וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו שוחרר ממסע המשחקים של נבחרת ישראל במקדוניה

5.8.2015 / 13:50

הפורוורד שוחרר מסיבות אישיות ונשאר בישראל. רביב לימונד: "שאלת מיליון הדולר היא מי יהיה הקפטן". אלישי כדיר: "אנחנו רוצים לאחד את כל החבר'ה ביחד"

יוסי ציפקיס

נבחרת הכדורסל של ישראל המריאה היום (רביעי) למקדוניה לקראת שלושת משחקי ההכנה הראשונים שלה לפני יורובאסקט 2015. כזכור, הנבחרת יצאה עם 14 שחקנים בסגל, לאחר שיוגב אוחיון החולה ויניב גרין שעדיין נמצא בתהליך של שיקום, נשארו בארץ. אוחיון אמור לקבל בימים הקרובים הודעה האם יוכל לחזור לאימונים, ולהשתתף באליפות אירופה, ואילו גרין יחזור לאימונים עם חזרת הנבחרת באמצע השבוע הבא. הפורוורד ליאור אליהו שוחרר מהמסע בשל סיבות אישיות. ישראל תשחק בטורניר באוכריד ביום שישי נגד מקדוניה, ובראשון נגד אוקראינה, ותנעל את סבב משחקי ההכנה הנוכחי במשחק בבירת מקדוניה, סקופיה, נגד הנבחרת המקומית.

"כרגע הציפיות שלנו מטורניר ההכנה זה להתחבר ולהנחיל את השיטה כי כולם באים משיטות אחרות לאורך השנה", אמר רביב לימונד. "חשוב מאוד שניכנס לעניינים. כמובן גם לחוש את האגרסיביות שלצערי אנחנו לא כל כך מרגישים בארץ. במסגרת הזו, באירופה, אנחנו צריכים להפגין פיזיות ואתלטיות. אני מקווה שנחזור הרבה יותר מגובשים גם חברתית וגם מקצועית. יש פה אווירה טובה מאוד ויש גם אווירת עבודה טובה. אני מעריך שמה שארז אדלשטיין מדבר עליו יקרה באופן טבעי ככל שהאליפות תתקרב. הלחץ יתחיל לדבר והדריכות תעלה ואז הוא יקבל את הפרצופים שהוא רוצה לקבל.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מי יהיה הקפטן? ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס

גארד הפועל תל אביב הוסיף על הציפיות מהקיץ הנוכחי של הנבחרת: "גם הציפייה שלנו היא לעבור את הסיבוב הראשון ולעלות לשלב השני בליל. יש כאן הרבה חבר'ה שהשתפרו והתקדמו. אנחנו באים בכושר טוב ואנחנו יכולים לעשות אליפות טובה. תמיד יש ציפיות מהנבחרת ואנחנו רגילים לזה ומכירים. מקווה שנעמוד בהן יותר טוב בקיץ הזה מאשר בקיץ לפני שנתיים".

אלישי כדיר נשמע בטוח מאוד: "אנחנו רוצים לאחד את כל החבר'ה ביחד, היו הרבה שחקנים שהיה להם חודש חופש ויש כאלה שיותר מוכנים, צריך ליישר קו. יש לנו מזל שארז היה איתנו בקיץ שעבר אז אנחנו קצת זוכרים אבל יש חבר'ה חדשים וצעירים וצריך ליישר קו. אני מבין למה ארז מתכוון אבל השמחה וההתלהבות זה תמיד כיף כי אנחנו אוהבים לבוא לנבחרת. התגעגענו אחד לשני אז יש בהתחלה קצת צחוקים אבל ברגע שהדבר האמיתי יתחיל להתקרב אז כולם יהיו מפוקסים ומוכנים ויהיה בסדר. כל פעם שאני בנבחרת אני מוכן. מתי שיקראו לי, בין אם זה מעט עבודה ובין אם זה יותר. הייתי במעמדים האלה גם באליפויות אירופה וגם כשהמאמן ביקש ממני לעשות הרבה או קצת. מבחינתי זה לא משנה לאיזה תפקיד אני בא, הכי חשוב לי שאני פה ומה שארז והנבחרת יצטרכו אני אהיה פה".

עדיין לא הוחלט מי יהיה קפטן הנבחרת, אך המאמן צפוי להכריע בסוגיה בתקופה הקרובה: "שאלת מיליון הדולר זה מי יהיה הקפטן. האמת שאין לי מושג", התבדח לימונד, "אנחנו באמת לא מתעסקים בזה כי זה לא כזה חשוב. זה דבר נורא שולי מבחינתי מי יהיה הקפטן, לדעתי מנהיג זה לאו דווקא מי שעונד את סרט הקפטן אלא מי שבאמת במצבים קריטיים הוא זה שמחבר את כולם ויש לנו כמה כאלה. אני חייב להגיד שזה באמת פחות חשוב מבחינת השחקנים". כדיר מנגד ענה בחיוך: "אני את הקול שלי תמיד נותן ליניב גרין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישי כדיר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
הוא היה בוחר ביניב גרין. אלישי כדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully