וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "דה יונג היה צריך להיענש". מיכאלוביץ': "זה כדורגל, לא בלט"

פפ גווארדיולה התעמת עם דה יונג במחצית המשחק בין באיירן למילאן (0:3) וסיפר: "אמרתי לו שאני עצוב בשביל השחקן שלי". מאמן מילאן מיכאלוביץ': "זה לא משחק ידידות, זו הכנה". גצה: "פפ צריך לדבר איתי יותר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

פפ גווארדיולה רתח אתמול (שלישי) מזעם במחצית המשחק בין באיירן מינכן למילאן, כשמאמן אלופת גרמניה נראה נוזף בשחקן מילאן נייג'ל דה יונג על עבירה חריפה שלו במהלך משחק הידידות בין הקבוצות (0:3 לגרמנים). כבר בפתיחה דה יונג נכנס בצורה די אגרסיבית בשחקן באיירן ג'ושואה קימיץ' בן ה-20, שנפצע ולאחר מכן הוחלף בעקבות כאבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצבני. פפ במנהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בירידה למנהרה גווארדיולה התעמת עם ההולנדי של מילאן, ונראה צועק לעברו ומניף ידיים בכעס. דה יונג לא נשאר חייב, וקרא לעבר המאמן דברים, כשהוא מוחזק על ידי אנשי מילאן שמונעים עימות. "פשוט אמרתי לדה יונג שאני עצוב בשביל ג'ושוע", הסביר פפ את ההתפרצות שלו, "הוא לא יוכל לשחק בגמר נגד ריאל מדריד, ואולי אפילו יותר מזה. מדובר בשחקן שיוכל להפוך לאחד הגרמנים הטבים ביותר בעשר השנים הקרובות. הכדור היה רחוק, בבירור, ודה יונג נכנס בו בחוזקה. הוא היה צריך להיענש בחומרה על העבירה הזאת". קימיץ' הגיע הקיץ מלייפציג תמורת 7 מיליון יורו.

מאמן מילאן סינישה מיכאלוביץ' הגיב לביקורת של פפ, ואמר: "אנחנו משחקים כדורגל, זה לא בלט. עבירות הן חלק מהמשחק. בגלל זה זה לא משחק ידידות, זה משחק הכנה לעונה".

עוד באותו נושא

הכנה: ריאל מדריד ובאיירן מינכן ייפגשו בגמר גביע אאודי

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן חואן ברנאט חוגג עם חבריו. רויטרס
לפחות התוצאה טובה. באיירן מביסה/רויטרס

כמו כן, מריו גצה שוב העביר ביקורת עקיפה על היחס שהוא מקבל מגווארדיולה, אחרי שבעבר הסוכן שלו טען שפפ לא מנצל אותו כראוי. "השנתיים האחרונות לא היו פשוטות", אמר גצה, שעבר מדורטמונד בעסקת ענק, אך מאז לא מקבל מספיק דקות ולא מעט דיווחים במהלך הקיץ רמזו שהוא יעזוב, "נראה מה קורה. זה יסתדר אם גווארדיולה ידבר איתי יותר. אני אתן את כולי. מעבר לזה, נראה".

אגב, באיירן תפגוש בגמר הטורניר את ריאל מדריד, שניצחה את טוטנהאם, וגווארדיולה אמר: "מפגשים עם ריאל הם כבר לא מיוחדים עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully